Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 vi traff hverandre på nettby haha
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 På danskebåten...??!! Men først mange sms og samtaler på telefon... Visste ikke hvordan han så ut... Men jeg reiste sammen med en venninne...og han med en kompis..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 Han skulle lage et portrettintervju av en Ambulansearbeider og sendte en forespørsel til Amb.sjefen der jeg jobbet, som valgte ut meg som representant. Nølende sa jeg ja...kunne jo iallefall høre hva dette gikk utpå. -Så jeg ringte for å snakke med dette mennesket, lett skeptisk. Han ga meg saklig info. Så pratet vi om alt og ingenting i 2timer...Husker jeg syntes stemmen hans var så behagelig Under hele "jobben" var vi veldig profesjonelle, og det tok 2dager. Når vi var ferdige ble jeg syk, og lå på sofaen i en uke. Da kom han plutselig på døra mi med DVD filmer og kakao -i tilfelle jeg kjedet meg... Og det endte i hus og barn på vei..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 Så koselig historie 15:26 Vi traff hverandre på sukker.no En koselig historie det og, men altfor lett å kjenne igjen... Og jeg vil gjerne være anonym!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #9 Skrevet 22. november 2011 Takk ja, mulig noen kjenner igjen meg nå også men shit au.. Å treffe hverandre på sukker kan bli en bra historie det også! Har flere venner som har gjort det samme. 15:26
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #10 Skrevet 22. november 2011 Nettby Er idag gift og har barn
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #12 Skrevet 22. november 2011 Har visst om hans eksistens siden barneskolealder, han gikk i klassen til kusinen min. Som tenåring møtte jeg han på noen fester, han var sammen med ei venninne av meg noen år (fra han var 17 til han var 20). Han er også i samme vennegjeng som min bror. Vi møttes på en fest da jeg var 25 og han 26 år, og fant tonen. Noen dager senere sendte han meg melding på facebook om jeg ville se film sammen med han. Første kvelden sammen dro jeg hjem i 3-tida på natta, siden har vi tilbragt alle netter sammen i 3 år, bortsett fra at jeg har lagt på hotell 1 natt og han 1 natt i forbindelse med kurs...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #14 Skrevet 22. november 2011 På fest hos venner. Det sa pang, og vi var fullstendig betatt av hverandre fra det første sekundet vi så på hverandre. Det er over 15 år siden nå. )
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #15 Skrevet 22. november 2011 Via en kunstside på nettet (Vi maler begge to) Han er fra USA så det har gjort ting litt kompliserte for oss, men jeg er så lykkelig og heldig som har han <3
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #16 Skrevet 22. november 2011 På nettet, haha *flau* Pleier å si at vi møttes gjennom felles venner om noen spør
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #18 Skrevet 22. november 2011 En særdeles fuktig kveld på byen .... Siden har vi hold sammen, hus og to barn har det og blitt =D
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #19 Skrevet 22. november 2011 På danskebåten her også. Var en stor gjeng som reiste sammen, men jeg hadd eikke møtt ham før. Sa i det øyeblikket jeg så ham at jeg ville ha ham, og at de andre skulle ligge unna! Ingenting skjedde der og da, men etter et par sms'er frem og tilbake etterpå, samt en hel natt i samme seng med kun skravling, ble det oss to. Nå har vi vært sammen i 8 år, og har hus, unge og bikkje sammen.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #20 Skrevet 22. november 2011 så artig å lese internett var jo en klassiker, bra det ikke er bare meg HI
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #22 Skrevet 22. november 2011 Skulle ut en kveld med jentene. Ei ann venninne ringer og spør om vi blir med til kompisen hennes. Han var jo dritkjekk så jeg la meg etter han den kvelden. Endte opp hjemme hos han, og han spurte om jeg ville komme til han noen dager etterpå. Vi begynte å holde på og ble sammen etter noen mnd Han er virkelig the love of my life!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #24 Skrevet 22. november 2011 Vi møttes på fest, men ingen av oss torde å si hei tilhverandre. Etter en mnd møttes vi på en gruppe på nett, og etter to mnd med prating fant vi ut hvem vi var, og da gikk det slag i slag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå