Gå til innhold

Hva tenker dere om denne damen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det første jeg tenker er at denne mannen er en idiot! En sladrekjærring av en mann av verste sort, som utleverer sin kone og deres privatliv på denne måten og det med en annen kvinne. Kall deg så vennlig du vil, for meg høres du lite smart ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at han gjerne gjør noe som får henne til og handle/reagere som hun gjør.

Jeg har vel på en måte holdt litt på som denne damen.. Og det var fordi samboeren min var en utro, manipulerende lystløgner. Stort sett 90 % av alt han fortalte meg var usant!

Jeg "jaktet" alltid på han. Hvorfor? Fordi han fikk meg til og inbille meg at det var MEG det var noe galt med. Vanskelig og forklare..

Er jo ikke sikkert at det er sånn her da.. Mannen KAN jo være helt fantastisk og damen KAN være litt smågal.. Men tipper på at det ligger noe bak da..

Hvor lenge har du og han vært venner da?

Skrevet

Oi..tter og har lest alle svarerne som kom mens jeg svarte så må jeg si at jeg FORSTÅR denne damen VELDIG godt! Er du og mannen som bli rrævhølene her!! Sett deg i hennes sko da! Selvfølgelig flipper hun og ut og blir litt smågal når dere flyr rundt bak ryggen hennes! Og så kom det frem at det er følelser der og ja.. Nei, skam deg hi. Håper du trekker deg unna som du sier..

Og denne mannen er en stor vits! TYPISK menn og prate slik om konene sine når de vil ha seg andre steder. Når de ikke tåler forpliktelsene og ansvaret som kommer med en familie lengre. Alt "maset" som de sier:P

Hilsen anonym 21:11

Skrevet

HI her..

jeg tenkte at jeg ikke skulle gå inn i denne debatten igjen, men måtte se hva flere har skrevet. Det er så enkelt for andre å bare slenge med leppa og dømme en rett øst og vest når man ikke kjenner til omgivelsen og bakgrunnen til menneskene som er innblandet.

Jeg tenkte at jeg ikke skal ta meg nær av ting som blir sagt her, men heller med et klype salt. men vanskelig å la være å ikke ta seg nær av ting. det føles som alle med "stygge" kommentarer står oppi trynet på meg med pekefingeren!

Huff. jeg er fullstendig klar over at her er ting ikke bra. jeg er ikke årsaken, men et kontinuitet av problemene deres. Altså, de har hatt dette ganske lenge. Og det er kanskje ikke rart at hun er mistenksom støtt og stadig. Hun selv kapret jo han fra en jente han var i et langvarig forhold med. Og ja han er jo ikke noe god selv når han har gjort dumme valg. Gifter seg med en dame, rett etter å ha forlatt en han faktisk hadde det godt med.

I tillegg produserer barn på barn når han innerst inne ikke er glad i dama.. så ja problemet her er ikke meg, men problemene har alltid vært der.. og jeg har bare dukket opp underveis.

Men som sagt, jeg har nå med tiden insett at dette er dumt og jeg ikke ønsker å være en del av dette..

dama er tragisk.. syns synd på henne.

Skrevet

Hadde også en venn som betrodde seg til meg om problemene med han og dama. Prøvde å komme med råd, men det ble liksom aldri noe ut av de rådene jeg ga han. Innså jo etterhvert at han bare brukte meg som klagemur. Han gadd rett og slett ikke gjøre noe med problemene :P Sa til han at han fikk finne ut av det selv, for uansett hvilke råd jeg kom med så gjorde han ikke noe med det.

Skrevet

"dama er tragisk, syns synd i henne". Jeg synst synd på DEG jeg! Naive dumme kvinnfolk der du e ;)

Skrevet

12:45

Ok, det virker ikke som du vil ta til deg råd HI. Jeg ber deg si til din kompis at han må snakke med sin kone om det han snakker med deg om, for å forbedre sitt liv med henne. Han bør også slutte å ha hemmeligheter på denne måten, også for å få det bedre med henne. La meg bryte opp hele ditt innlegg av 13:04 til deg.

Du skriver :"ja det er spesielt vennskap med følelser inn i bildet, men disse har aldri blitt satt ut i live. kanskje, derfor han føler for at han kan prate med meg om ting."

Så du har følelser for han, da har du jo bekreftet at megga i dette trekantdramaet IKKE er kona. Hun føler en berettiget mistenksomhet, hun føler en berettiget sjalusi. Og at han skal føle det lettere å prate med deg fordi det er følelser mellom dere som aldri er satt ut i livet er jo helt bakvendt! Skikkelig dårlig gjort mot kona hans.

Vidre skriver du: " Han vet hvilke konsekvnser det vil få ved å bryte ut, så det er ikke enkelt å bare pakke kofferten og dra."

Mitt råd var ikke at du skal få han til å forlate kona si, mitt råd til deg var jo å gi han muligheten til å IKKE bryte opp ekteskapet deres.

Hvordan tror han at han skal få ordne opp i problemene sine med kona om han aldri prater med henne? Og hvordan kan han forvente at hun skal stole på han når han har et hemmelig forhold med en annen kvinne som han utleverer kona si til??

Jeg synes det er trist at både du og hennes mann ikke ser at dere er synderne her. Hun reagerer jo ut fra hva dere sørger hun må gå igjennom ved å lure henne og å svikte henne.

Man må fortjene tillit - jeg kan ikke se at han har gjort seg fortjent til det.

Du sier:"Jeg er ikke ute etter å ødelegge ett ekteskap, hadde jeg vært det så hadde jeg gått rett til henne og fortalt alt han har sagt til meg."

Nei, for da hadde han hatet deg. Du hadde mistet han. Om en kvinne er ute etter å ødelegge et ekteskap gjør de det akkurat som du. Nører opp under hans misnøye, sår tanker og enda mer misnøye i hans sinn, sørger for å hevde seg selv som en bedre kvinne, sørge for at han tror gresset er grønnere på den siden du befinner deg. Så jo HI, det er tydelig hva du holder på med.

Skrevet

Jo mer du forteller, jo klarere blir det for meg:

Han holder deg hemmelig = mistenkelig

Han har nesten ikke sex med kona = mistenkelig

"Man mister han på den samme måten man fikk ham" = forståelig at hun er mistenksom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...