Cat.68 Skrevet 22. november 2011 #26 Skrevet 22. november 2011 Drama queens fordi folk bryr oss om hvordan det går med jenta di, og ønsker det beste for henne. Må jeg minne deg på at det var DU som spurte om råd.? Synes heller det er ansvarlig av de fleste å råde deg å spørre helsepersonell isteden for anonyme på bim/dib.Ikke spør hvis du ikke ønsker forskjellige synsvinkler eller sider ved et spørsmål. Et godt råd vil altid være å snakke med legevakt hvis man spekulerer på noe ang sine barns helse. Dem har betalt for å svare på slike spørsmål og ikke minst rett kompetanse. Ikke minst vil man da ha sin egen samvittighet ren om noe skulle skje, i og med at man i det minste søkte rett helsehjelp hvis noe skulle tilstøte barnet.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #27 Skrevet 22. november 2011 Må lure på hvorfor du spør her inne når du bare kan google? Så får vi andre dramaqueens kontakte legevakt får våre barn, så uansvarlige vi er.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #28 Skrevet 22. november 2011 Nå skulle man hatt "liker" knapp her inne 01.35. Da hadde jeg trykket det på innlegget ditt.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #30 Skrevet 22. november 2011 godt å ha deg på nett igjen cat68,og kan svare for oss :-))
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #31 Skrevet 22. november 2011 Hei, en oppdatering her i fra. Lest gjennom tråden på ny nå, og ser jeg har svart noen av dere ganske frekt, beklager, det var ikke meningen. Det var nok noe med at jeg var veldig sliten, samtidig som jeg var bekymra for jenta mi. Og når dere sier ting som at "herregud, du må da forstå at du må ringe legevakta samtidig som min erfaring er at legevakta bare sukker tungt hver gang jeg ringer, og får meg til å føle meg som en idiot fordi jeg maser om ting de ikke syns er viktige. Så blir jeg da stående der midt i mellom, redd for at jeg burde høre på dere, og ringe nok en gang, og samtidig sint fordi jeg har gjort det så mange ganger uten nytte. Så beklager om jeg var frekk i går. Vi ble forøvig nødt å ringe legevakten i natt, da hun hadde fått maxdose av hva hun skal ha, uten bedring. Da ble vi (som fryktet) avvist, og bedt om å gi henne ennå mer medisin og ringe tilbake om noen timer når legekontoret har åpnet. Gjorde det og var inne med henne, da hadde hun 175 i puls og en pustefrekvens på 50. Legen mente det var et alvorlig anfall, men ble likevel sendt hjem med beskjed om å kjøre på med med og ringe om det skulle bli ennå verre HELDIGVIS så kom hun seg ut på kvelden, og vi pustet lettet ut i ca, en halvtime, for da begynte brødrene henns og spy.... hurra for sykdom
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #32 Skrevet 22. november 2011 Det høres ut som jenta di hadde trengt et opphold på sykehus for å sjekke ut medisiner ol. Det er ikke bra for henne og gå med så høy puls og pustefrekvens. Husk at hvis du er alvorlig bekymret og ikke får adekvat hjelp av legevakten, kan du ringe nødtelefonen.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #33 Skrevet 22. november 2011 Jepp,måtte gjøre det en gang da hun var baby, vi har en litt sånn "vent og se" legevakt her;) Men hun har vært "fin" i noen timer nå. Dvs nede på et akseptabelt nivå. Men har vært en slitsom dag for henne. Håper bare hun nå ikke blir smittet av brødrenes ongangssyke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå