Gå til innhold

Har ALLE barn pakkekalender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde det da jeg var unge og jentungen har det hun og. I pakkekalendere er det ting som blyanter med glitter på, lipgloss, vaskeklut - ting som koster max 30 kroner. Så har jg kjøpt en Blåfjell sjokoladekalender i tillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er oppvokst med sjokoladekalender og synes det var stas. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med minsten når han blir stor nok til å få kalender. Men synes dette pakkekalender greiene går litt over styr. Her om dagen kjøpte jeg ny neglebørste på Lucky Duck eller hva det heter, og da spurte dama om det var gave til pakkekalender! Eh, nei, jeg bare trengte en ny neglebørste :-)

Har også en venninne som lager pakkekalender til samboeren sin (de har ikke barn). Han er 35 år.... grow up!

Skrevet

Mine barn får IKKE pakkekalendere....

Føler meg slem av og til , men samtidi er dem veldig glad for sjokoladekalenderne sine.

Ser foreldre som bruker tusenvis av kroner på disse kalenderne....

Hvordan kan da barna bli ordentlige glade for gavene de får julekvelden , når de har fått pakker i 24 dager forut???

Og gavekalenderene skal jo helst overgå naboene sine å......

Må si jeg er jublende glad for at mine barn ;-3- 8-13 og 16 år er fornøyd med sjokoladekalendere.

Men må si at jeg elsker å kose meg med barna mine i advetstiden, bake,lage gaver,og kankje gå på en konsert/juleforestilling :-)

Skrevet

Nei, her blir det ikke pakkekalender. Har tre barn, og gidder rett og slett ikke å styre med 72 pakker. Har ikke vært vant til det selv heller.

Skrevet

Nei, mine fire barn får ikke pakke-kalender!! Vi har en sjokoladekalender med fire små sjokoladebiter hver dag (av forskjellige slag, da jeg lager kalenderen selv... ) Så ligger det og en oppgave i kalenderen hver dag, av type: "Dagens oppgave: lysstøping" "Dagens oppgave, bake pepperkaker" Osv, slik får vi gjort alle hyggelige og mindre hyggelige førjulsforberedelser i adventstiden =D

Skrevet

Niks, ingen pakkekalender her i huset. Det har vi ikke hatt de par siste årene. Vi har puslespillkalender, vi. Funker som bare det! Eneste ulempen med det, er jo at jeg må legge puslespillet først... Ha sjokoladekalender fra Europris i tillegg, og da er frøkna godt fornøyd.

Skrevet

Nei, vi har ikke det. Jeg har 4 barn, og velger heller å kjøpe en litt dyrere gave til julaften enn å bruke masse penger på 24 smågaver til hver av dem.. Her går det i vanlig gammeldags sjokoladekalender :)

Skrevet

Jeg er 44 og fikk pakkekalender, og det har også mine barn fått. I år er det 48 gaver som pakkes inn, neste år blir det 72, da vi venter ei jente i januar.

Eldstejenta har flyttet ut, men hun fikk også pakkekalender helt fram til hun flyttet.

Andres barn interesserer meg ikke, hva de får og ikke får.

Skrevet

Nei, jeg er 32 år og ikke vokst opp med pakkekalender. Jeg lager pakkekalender for andre gang i år til min gutt på 8 år. Han har fått andre kalendere de andre årene. Gjerne Lego kalender :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...