Gå til innhold

Dumme damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt utrolig hvor mange her inne som er så intelligente og bedre enn andre når man leser innlegg typ "er jeg gravid" el "ringe barnevernet", men lager man ett innlegg man faktisk må ha litt substans i hodet for å kunne svare på, uteblir alle svar..! Jævla dumme damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell hvilket innlegg du savner respons på, så vi kan få gjøre narr av deg ;)

Skrevet

Jeg svarer bare på intetsigende idiot-innlegg. Som dette innlegget

Skrevet

når en legger ut innlegg på slike sider som dette.. så må en jo nesten regne med at folk svarer.

Skrevet

Hmmm hvilket innlegg sikter du til.. så vidt meg bekjent er det bare idiotinnlegg her på anonymforum iallefall.. skal du ha substans må du på de andre forumene.

Skrevet

Du har jo fått massevis med svar!! Djises!!

Skrevet

Du må da fatte at slike problemstillinger som det, kan ingen her avgjøre eller svare helt rett på!?

Jeg vet godt hva det vil si å lete etter gode svar i en fortvilet situasjon, men dette er ikke stedet for sånt....

Det handler lite om substans i hodet, men mer om å vite alt, eller være den som sitter og faktisk skal avgjøre saken.

Skrevet

Leste tråden i går, men valgte å la være å svare fordi jeg har bestemt meg for å overse idioter.

Selvfølgelig må du forholde deg til regler, du som alle andre!

Skrevet

Er ru sikelig lodda eller ?

Overskriften passe deg yperligt.

Skrevet

Tull, jeg har fått masse svar om at jeg burde vært fratatt barnet mitt, ellers har jeg fått to hjelpsomme svar..

Nja, må jo være flere enn to stykker som kan svare på noe sånt? Ellers får man jo inntrykk av at 90% her har en mastergrad av noe slag, og da burde jo noen i denne gruppen ha noe juridisk utd..

Njei, men ellers har du nok litt rett.

HI

Skrevet

Jeg må si det er fornærmende å si "dumme damer" om flesteparten her inne.

Jeg har mitt fagfelt, hvor jeg kan mye. Men det er ikke det feltet du har spørsmål innen. Skulle jeg svart deg likevel? Neppe, for mitt svar hadde ikke vært faglig begrunnet.

Og hvorfor mener du andre er dumme fordi du ikke får det svaret du vil? Hva blir du da? Dummere enn dummest? For om du er så mye smartere enn de fleste her inne, så skulle du vel visst svaret selv, eller?

Skrevet

nei her er det ikke meningen at man skal få støtte el svar...det er kun en sjeden gang at det fenomenet slår til...

Skrevet

1. Du visste om reglene da du flyttet inn

2. Du signerte likevel kontrakten som sa at dyrehold ikke er tillatt

Nå er du tatt. Da har du to valg:

1. Kvitte deg med hunden

2. Flytte

Det er standard opplegg at dyr ikke er tillatt i studentleiligheter. Du har brutt reglene og da får du ta konsekvensene av det.

Skrevet

Og det er egentlig akkurat det jeg gjør, vet svaret litt selv. Derfor koser jeg med alle de dumme, kverulantiske damene som går i fella og mener noe i denne saken som jeg endelig får æren av å gruse.. :D

Deilig.

Dummere enn dummest? :D Hvordan regna du deg fram til det? Logisk.

Ditt fagfelt ja ;) Haha. Sikkert. Oppvask og klesvask, da eller?

Skrevet

Ingen ting er morsommere enn fornærma damer som skal rakke ned på andre for å føle seg bedre selv.

Tror du noen her inne tar seg nær av at du synes vi er dumme som ikke har greie på detaljer innen jus? Og enda videre, at vi lar være å svare når vi ikke har forutsetninger for det?

PS: Jeg er sikker på at de fleste her inne har omløp til å ikke leie seg leiligheter med kjæledyrforbud hvis de har hund...

Hilsen ekspert på oppvask og klesvask (ikke hun som svarte deg over)...

Skrevet

Dustedame. Det du skriver er jo bare tull.

§ 5-2. Ro og orden

Er ikke annet avtalt, plikter utleieren i leietiden å opprettholde vanlig ro og orden i eiendommen.

Leieren plikter å følge vanlige ordensregler og rimelige påbud som utleieren har fastsatt til sikring av god husorden. Selv om utleieren har fastsatt forbud mot dyrehold i eiendommen, kan leieren holde dyr dersom gode grunner taler for det, og dyreholdet ikke er til ulempe for utleieren eller de øvrige brukerne av eiendommen.

Skrevet

Det er litt annerledes med studentleiligheter som er familieleiligheter.

16:57

(ps. setter pris på en edruelig diskusjon uten å å måtte ty til det å kalle andre)

Skrevet

Skal ikke annet til at en av de andre leietakerene er allergisk eller litt redd hunder før hunden din er til ulempe, eller at det kan tenkes å flytte inn mennesker av nevnte kategorier...

Skrevet

Kan tilføye at eneste dyrehold som er tillatt ved alle samskipnader er førerhunder. Det er den neste goden grunnen man kan ha til å holde dyr.

Ønsker man å holde dyr så må man nesten leie privat og ikke studentleilighet.

17:17

Skrevet

Over er HI.

Vet ikke hvor mye tid jeg skal bruke på å forklare deg ting, da det virker litt som å kaste perler for svin.

Jeg signerte en kontrakt som er ugyldig, fordi husleieloven regulerer alle husleiekontrakter, og der framkommer det etter tolkning at å ha kjæledyr er en menneskerett, og at man faktisk skal overse forbud mot dyrehold i henhold til det. Dersom det foreligger gode grunner.

HI

Skrevet

Jeg har både generell juridisk kompetanse og personlig erfaring på området. MEN, kald dag i helvete den dagen jeg hjelper noen med snylte seg til sted å bo...... Generelt vil ikke oppegående mennesker bidra til snylteri og regelbrudd. At du skal miste barnet ditt er å ta vel drøyt i, men reaksjoner på holdningen din må du nesten regne med.

Skrevet

Men det er ikke en menneskerett å få leie en studentleilighet. Om du vil ha hund så får du finne deg en annen plass å bo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...