Gå til innhold

Horribel tegning fra sfo-ansatt....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha! Ro-ro-til fiskeskjær! Klart det er samme fyren :D!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tenker du.

Jeg derimot kjenner til både rektor ved skolen og sfo-styrer.

Ingen av de kommer til og trekke på noen smilebånd, tro meg.

Skrevet

Ja, det er jo bra at min kompis ikke er så korttenkt. Jeg vet jo om hans fasinasjoner, men trodde ikke han tok de frem på jobben.

En ting er jo kunsten hans på fritiden liksom.

Han jobber på SFO ja.

Skrevet

Hvem er det som ror?

Hi her, hvis det er samme fyren vi prater om så har det null betydning.

Slike tegninger er ikke bra av en sfo ansatt og tegne enten en heter Geir, Truls, Ahmed eller Turid.

Skrevet

Å tegne et monster er en ting, men når det er avrevne armer, blod og øyner som har falt ut så er det litt i meste laget. Og ja, man bør informere skole om at slik ønsker man ikke å vise små barn. Det finnes millioner av andre ting å tegne for å fenge barn. Min gutt på 6år liker også monster og zombier, men traktor, motorsykler, troll osv fenger han like mye.

Jeg har selv jobbet på SFO - og slike tegninger som H.I skal selvfølgelig ikke forekomme.

Skrevet

Vel, da er det jo godt mulig ham!

Du kan jo bare ringe og spørre?

Hvis det er han, kommer han nok til og bli kontakta.

Og han har isåfall ikke værre i vente enn og høre " Ikke tegn slike tegninger mer, de passer seg ikke på en barneskole"

Skrevet

Slike tegninger tegner min gutt på 7, hadde ikke reagert. Det er da bare en tegning.

Skrevet

Det var virkelig ikke "bare" en tegning.

Skrevet

Nei, jeg hadde neppe klart å holde meg seriøs. Jeg hadde klikket i vinkel (men så er jeg ganske hot-tempered sånn generelt).

Monstre er ok, hvis det er monstre av typen "Monsterbedriften". Men blod og gørr og avrevne armer og øyne på gulvet er absolutt ikke greit! Høres ut som han har sett litt for mye på The Walking Dead.

Godt du tok dette videre til styrer og rektor, for her trengs det er liten opprydding.

Skrevet

Jada, de kommer nok til å "jatte med", slik du tror du har full støtte, men egentlig tror jeg de trekker på smilebådet og ruller med øynene og sier ting som "Å herregud:)"

Skrevet

For øvrig er det to helt forskjellige ting om barnet tegner zombier, og om de ansatte på SFO gjør det.

Skrevet

Herregud- ta det opp direkte med han,stakkars mann.

Skrevet

Hvorfor er det stakkars?

Tror du det er skummel når sfo leder kommer og sier at

" der har kommet foreldre og reagert på tegninger du laget, vennigst slutt med det" Tror du det blir kjempefælt og høre? Det heter saklig kritikk, det er ikke sånn at jobben henger i en tråd eller noe om han får denne beskjeden!!

Det er bare bra det går gjennom ledelsen, da er det mindre sjans for at slike tegninger forekommer igjen. Kan jo komme fra andre enn han også, sant. Da er det kanskje greit og få satt klare grenser.

Kjenner ikke denne mannen/gutten, - han er kanskje kjempedyktig med barna! Det betyr ikke at han kan sitte og tegne de mest groteske tegningene, slikt må han tåle at noen reagerer på!! Hadde jeg VIST dere tegningen hadde flere forstått hva jeg mener.

Jeg tror bare han ikke har tenkt gjennom det, jeg tror han kommer til og forstå når han får beskjed. Om hvorfor slikt ikke passer seg.

Nå gidder jeg ikke bruke mer av fredagskvelden på det. Men takk for innspill, greit og få høre alles meninger.

Skrevet

Ehm... 20:03 er ikke skrevet av HI.

Hilsen HI (the real one)

Skrevet

Hehe.. godt du ikke hadde tenkt å lunsje han! Hadde jo vært kjipt!

Skrevet

" gidder jeg ikke bruke mer av fredagskvelden på det."

Det sier det meste om deg......men ikke overraskende.

Skrevet

Jeg skjønner godt at HI ikke gidder å diskutere dette hele kvelden. Det er vel du som er rar her, 21:00.

Skrevet

Denne unge mannen er faktisk en del av en trend. Det siste tiåret har det blitt helt greit at barn leser om vampyrisme, Harry Potter og serien Marg & Bein.

Her er ei av bøkene i serien Marg & Bein:

http://www.cappelendamm.no/main/Katalog.aspx?isbn=9788204138781

Jeg klagde på at boka fantes i biblioteket, men fikk da til svar at "Det er det dem liker".

Altså... dagens voksne som har med barn å gjøre, mener at barna skal få underholde seg med det de liker!

Så du risikerer å få et slikt svar du også, neste gang ditt søte lille barn blir utsatt for slike uhyrlig underholdning.

Skrevet

Hehe:) Ja det forteller at

1. Jeg har fått høre litt meninger (som jeg ba om og få)

2. Jeg har sendt mail og det vil bli gjort noe med.

3. Jeg vil heller bruke resten av kvelden på og spise god mat og knulle mannen enn og skrive med dere

:-)

Skrevet

Jeg er en 3barns mamma av den "mørke og skumle" sorten som har drager, troll og andre skapninger avbildet i huset mitt. Mine barn har aldri tatt noe skade av det og er akkurat som alle de andre barna på skolen. Så jeg tviler på at en tegning som ser ut som noe fra Halloween skader barnet ditt mentalt. Ikke alt er rosa med blomster og solskinn... Det er lov til å utvide perspektivet litt mer og det kan hende din datter syntes den var litt kul og derfor viste den til deg. Men om hun virket skremt og redd er det noe helt annet.

Skrevet

Det er ei TEGNING! Av en stakkars ZOMBIE... Er det noe å hisse seg sånn opp for da? Kjempebra at noen er på barnas "bølgelengde" og ikke er så "korrekt", syns jeg.

Tror ikke ett eneste barn i dag ville blitt redd av en tegning av zombier. Hva tror du at de får med seg av nyheter og BILDER av døde og lemlestede?

Og har du SETT hva de sender på barneprogram på TV?

Bra at noen ikke er så livende over-redd for at de stakkars små porselensdukkene våre skal tåle. De er ikke SÅ dumme eller skjøre altså!

Jeg syns oppriktig synd på den stakkaren på SFO som nå kommer til å få en overhøvling pga den rasende mammaen! Du har overreagert deluxe!!!

Skrevet

Enig-men Hi er opptatt av å knulle mannen sin nå

Skrevet

Hihi han får vel kjørt seg han da, med all den frustrasjonen til HI ;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...