Gå til innhold

Hva gjør jeg galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At dere orker, forstår jeg bare ikke..

Hilsen en alenemamma som har det helt utrolig deilig, og aldri har lyst på mann igjen.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha fått mange råd i denne tråden og andre har jeg bestemt meg for å sette ultimatum.

Vi deler på oppgavene elelr så er det ikke noe forhold.

Det tror jeg også du må gjøre. Særlig når han har fri de ukene han ikke er i Nordsjøen.

Huff god klem til deg. Hilsen HI

Skrevet

Det første som slå meg er at han er utro. At han ikke vil snakke med deg, kommuniserer med deg, og er sur og grinete.. Jeg hadde ikke respektert å blitt behandlet på denne måten. Sett ned foten! Be han ta seg sammen, hvis ikke synes jeg du skal gå fra han!

Skrevet

Håper det ordner seg!!

Men i mine "yngre dager" så fikk jeg allergimedisin for å få sove bedre. Den var mild, men slo meg helt ut. Men nå skal jeg ikke forsvare mannen din altså. Misforstå mer rett.

Håper det ordner seg. Og det er ikke noe feil med deg. Du virker som er fantastisk mor og kone :) Håper mannen din lærer seg å sette pris på deg! Og at oppgavene må fordeles.

Skrevet

Hei HI!

Ser du har allerede bestemt deg for hva du skal gjøre nå, leste for to sekunder siden tråden din der han stakk av.

Kan du be han vokse seg et par baller og stille opp for deg? Hvor sliten er ikke du, vel?

Ønsker deg lykke, lykke til og sender deg en good klem =)

Jeg håper du får det bedre, ønsker oppdatering etterhvert!

Skrevet

Elsker du virkelig denne mannen? Syns han virker helt ufyselig!

Skrevet

Han venter bare på at du skal bryte med han så han slipper ansvaret for et brudd.

Tydelige utroskapstegn her. Kvitt deg med dette krypet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...