Gå til innhold

Kan moderator se over de "mobbe de med skrivefeil" trådene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har gått litt langt nå syns jeg. Tror det er mange som kan bli såret av de.

Greit å tulle å vimse litt med det, men det har blitt såpass mange nå så at det går litt over streken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit man har sterke meninger, men voksne mennesker trenger ikke dra den så langt. Jeg er ikke feilfri her inne selv. Men begynner å synes synd på de som faktisk sliter med grammatikken og i tillegg blir mobbet for det her..

HI

Skrevet

Jeg har meldt inn to og begge ble slettet

Skrevet

Ser ut som noen har prøvd å være artig med en kommentar til den angre etter sendt bekymringsmelding også.

Skrevet

Ja, enig !! Nå er det ikke "morsomt" lenger..

Skrevet

Supert! :) Bra om vi står sammen om å ta livet av de teite trådene.

Skrevet

Ja, kanskje moderator må se over de. Husk å se over ALLE innlegg med skrivefeil, slik at man får luket vekk de som faktisk ikke, i voksen alder , kan skrive rent.

Er veldig viktig at tørrpinnene er fornøyd vettu..

Åååå, det glemte jeg, husk å luke vekk sametruser, palestinablondt hår og ørnevitser, alt som er morsomt og gir en god latter på en dårlig dag, det MÅ VEKK

Skrevet

Det er forskjell på humor og mobbing. Var kanskje god underholdning første gangen det ble slike tråder, men at du innrømmer at du syns det er god underholdning å se at noen blir mobbet er skremmende. Hva skjer om barna deres i voksen alder har slike skrivevansker da? DA er det kanskje ikke kult å se at ungen din blir mobbet.

Syns det er ille da man må skrive på hvert innlegg man lager at "beklager skrivefeil"...

Skrevet

Er det noen her som vet hva ironi er? Nei, det ante meg det..

Skrevet

Selv om det er ironi kan det såre mennesker. Spesielt i slike tilfeller som disse trådene. Man bør tenke over hva man skriver.

Skrevet

Eeeehhhh...Ironi kan ikke brukes på nett eller på sms. (halloen, det passers eg ikke der)

Vet du hva ironi er egentlig?

Blir som om at jeg skulle skrive til deg:

Fy faen du er dum !?

Hva vet du om jeg mener det eller ikke? Nei fordi du kan ikke se hvordan jeg sier det eller hvordan reaksjon jeg har når jeg sier det!

Skrevet

Skulle tro at etter så mange "skrivefeil" innlegg, så forstod de fleste at det ikke er personlig ment.. Men så feil kan man altså ta.

Skrevet

Ja, her er det jo mange innlegg, der folk får høre at de er direkte dum, eller at de bør ta livet av seg, eller at de aldri skulle hatt barn osv. Synest faktisk det er verre enn "skrivefeil" innleggene. Takker meg til skrivefeilene

Skrevet

Ja såklart kan det være verre ting her, men betyr det det samme som at vi bare skal overse de "mobbe de med skrivefeil" trådene med HONKLER, ØRNER, SAMETRUSER osv? Det er fortsatt stygt gjort, akkurat som de innleggene der det står det du nevner. Ser forresten oftere de skrivefeil trådene enn de du snakker om der...

Skrevet

Jeg har aldri sett på de "mobbetrådene" som du henviser til, som mobbing, og de få gangene jeg selv har startet en sånn tråd , så har det faktisk aldri vært meningen å gjøre det for å mobbe noen..

Hva de andre som har startet disse trådene har hatt i tankene, det kan jeg selvfølgelig ikke svare for..

Skrevet

Mange kan bli såret uansett hva man skriver. På ett anonymt forum blir hele tonen litt kamikaze, men siden selv de som blir såret er anonyme, det er kun deres egen stolthet som blir såret. Å få litt såret stolthet fordi man tar ting litt i overkant personlig er IKKE å bli mobbet, spesielt ikke når man er anonym.

Ingen aner hvem de er, ingen peker nese av dem, følger etter dem inn på andre forum, eller harselerer med dem i andre tråder, det er enkeltstående innlegg av anonyme man ler av.

Jeg blir helt oppgitt over sinnadamene som setter i gang "aksjoner" for å få slutt på "mobbingen", bare fordi de ikke forstår humoren. Er det slik ellers også: forby alt jeg ikke forstår, for noen,kan bli såret og lei seg?

Og jeg har altså aldri startet en eneste tråd i den retningen, men enkelte av dem har fått meg til å hikste av latter.

Skrevet

Du burde tie stille om at jeg ikke forstår humoren bare fordi jeg har startet noe du kaller en "aksjon".. Jeg var selv med på å skrive morsomheter jeg i de teite trådene. 1 og kanskje 2 gangen. Men så tenkte jeg meg litt om, og fant fort ut at dette bare var slemt og teit gjort av meg, fordi jeg faktisk gjorde NARR av ett menneske. Anonym eller ei, de er ett menneske bak disse anonym knappene.

Skrevet

Høres troverdig ut: du skrev morsomheter en kanskje 2 ganger (du vet ikke selv, hvilke morsomheter var det du skrev da?), og du forstår humoren, sier du, og så viser du at du ikke forstår humoren ved å si at det er ett menneske bak anonymknappene (hva skal det bety?).

Det er ikke mobbing, det er ikke på gjøre NARR av ett menneske, det er å gjøre narr av ett INNLEGG. Mennesket er nemlig anonymisert, det kan være hvem som helst, og det betyr ikke noe hvem mennesket er; det er INNLEGGET vi ler av.

Med all mulig respekt sier noe meg at enkelte kanskje er "litt" overhormonelle her. Overdreven "omsorg" og behov for å "beskytte" er kanskje den verste formen for respektløshet som finnes.

Skrevet

Og så? Jeg tror du burde lese igjennom tråden en gang til ;) Poenget er at ja de fleste mener vell det var gøy de to første gangene med slike "honkle tråder". Og alle har vell dratt på smile båndet og slengt seg med, men da det blir for mye av det gode så syns jeg det går mer over til å gjøre narr og mobbe ja. Du får skjønne så lite du bare vill. Dette er hva jeg mener, enkelt å greit.

Skrevet

Hvorfor ikke bare legge ned hele forumet. Det vil dø ut av seg selv snart uansett, etterhvert som underholdningsverdien blir borte med masse unødvendig moderering.

Skrevet

Det er alltid noen som vil finne noe å bli krenket over i hver eneste tråd!

Skrevet

Vill ikke akkurat kalle det unødvendig moderering da moderator faktisk sletter det de mener er upassende. OG noen av disse honkle trådene er slettet nettop pga de mener det er upassende. Men nok om det, poenget mitt kom ihvertfall frem her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...