Gå til innhold

Skled med bilen i dag, mannen er forbanna fordi skadene er nok over 20.000 kroner


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nei ikke sant. Det er jo stein hakke umulig å kræsje eller ha uhell med vinterdekk. Blir oppgitt av kjerringer her inne. Latskap å ikke lese igjennom før de svarer. Tenk å dømme å spekulere slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skremmende om mange tror at det ikke går an å skli med vinterdekk.... Holder dere samme fart som på sommeren da? Siden dere tror at piggdekkene limer dere fast til veibanen? Ikke rart det er mange ulykker da nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo det jeg sier - det er jo ikke store skader som skal til før det koster 20 000, ergo er vel neppe bilen kondemnert (siden mannen snakker om å måtte skaffe ny bil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sikkert slike som kommer i 80 gjennom svingene midt på vinteren uten å bremse ett eneste hakk bare fordi de tror de er limt til veien med disse vinterdekkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff gjorde nesten det samme med forloveden sin bil bare at det var stolpe i garasjen. Skulle ønske mannen din kunne sagt den samme som min .. Han spurte : Hvordan går det med deg.. Drit i bilen.. Det er du det er viktig at ikke får en skramme....

Føler utrolig godt med deg... Håper han kjerper seg når han får svelget litt på dette..

Stor klem til deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva? ikke røre kjøretøy igjen? "når man detter av heste, skal man opp å ri med en gang" samme gjelder med biler..

 

idiotisk..

 

men skjønner at han ble sint da, det ville nokk min mann også blitt, men han nokk ikke reagert slik..

dette blir vel tatt på forskiringa? dere hadde vinterdekk ja?

du kan jo foreslå å betale egenandelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...