Gå til innhold

Hva hadde dere blitt helt overlykkelig over å finne under juletreet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ny telefon! Dritten jeg har nå er helt mongo og lydløsknappen er gått i stykker. Har ikke råd til å kjøpe ny med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden personer åpenbart er ok å legge under juletreet, så vil jeg ha vaskehjelp og den perfekte kjæreste!

 

Og en ny PC, gavekort på ubegrenset oppussing av leiligheten, en ny sofa og en ny seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ville blir overlykkelig for hvis jeg finner dette under juletreet er:

 

1 Billett til en romantisk ferie med kjæresten (håper han blir frisk snart)

 

2 Nøkkel til egen leilighet som er stor nok for meg og mine barn

 

3 Gavekort på kles-og skobutikk

 

4 Ny tv

 

5 Ny laptop til meg og barna

 

6 En ny fast jobb som jeg trives i

 

Det var det materielle jeg ønsker meg til jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg fikk ønske meg hva som helst, hadde det blitt en bil. Min kom ikke gjennom eu-kontrollen og jeg merker at jeg er temmelig avhengig av den bilen. Så en helt ny bil, en liten en, men samtidig god plass til barnevogn i bagasjerommet, da hadde jeg blitt lykkelig.

 

Ellers står Didriksons jakke/kåpe høyt oppe på ønskelisten min.

Men den blir nok kjøpt før jul. Har siklet etter en slik jakke lenge, men nytter ikke å kjøpe ny jakke når man er høygravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan "se" i blant, og fikk en sterk følelse i går. Tror noe skjer for deg i januar. Men du har ett barn (kanskje to) fra før av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde blitt overlykkelig hvis jeg hadde blitt kvitt depresjonen og angsten min....

 

Hvis løsningen på alle problemene var låg under der !

 

LYYYYYYYYYKKE !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En personlig trener som kunne dra meg opp av sofaen. Et par timer ekstra og klistre på på enden av døgnet! Og jeg hadde ikke blir sur for en vaskehjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥

Haha, fantastisk 18:43!!!

Lover å kjøpe et høyt og stort tre i år, slik at vi får plass til deg under der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstyr til babyen som kommer neste år. Jeg er ganske fornøyd med mengden gjenstander.

 

Om det lå husnøkler under treet hadde jeg ikke blitt lei meg, er lei av å leie leilighet egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, hus (disse to kan kombineres med flybillett til Japan), ny bil, høyere lønn, nytt spisebord, iPad, ny mobil, en personlig trener og en privat vasker! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...