Gå til innhold

Hva hadde dere blitt helt overlykkelig over å finne under juletreet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Statsborgerskap, jobb og strandhus på Hawaii!(eller San Diego, California)

 

Evt. drømmetomta ved Oslofjorden, hehe.

 

Av litt mindre pellefantastiske ting måtte det vært ipad, iphone, macbook air, ny vinterjakke eller 2xu tights... Litt snobbete ønskeliste, kanskje, men man kunne jo ønske seg hva man ville! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få tilbake lappen (ble midlertidlig inndratt pga sykdom).

 

Billetter til sydenreise, helst januar/februar

 

Ny kjøkken/stuegulv, med vannbåren varme under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og ha baby, en ferdig en, så jeg slipper å være redd for å miste igjen. Alt annet enten har jeg, eller klarer meg uten. Desverre er visst baby det eneste vi ikke får til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha stakkars vaskehjelp! :P

 

Hadde blitt veldig glad for sydenbilletter! Men hadde jeg ftt nøkler til et nytt hus på den plassen jeg vil bo på, hadde jeg ikke trengt å få en gave til i hele mitt liv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ring, eller noe annet bling bling:-) Eventuelt en weekend tur for meg og mannen.

Er en håpløs drøm, for jeg vet jeg ikke kommer til å finne noe under juletreet fra han. Verdens mest uromantiske mann. Vi kjøper ikke gaver til hverandre lenger. Trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkler til drømmehuset, nytt spisebord, ferietur til hele familien, førerkortet og en konebil, høyere lønn til mannen så det blir mer luksus og være hjemmeværende husmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er pip-kopper?

 

jeg ønsker meg gavekort på noen tusen til nye klær og sko. en spa weekend, eller en vaskehjelp, eller et jobbtilbud etter permisjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...