Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Det har vi, og noen dager kunne vi hatt dem hjemme eller korte dager, men barna ELSKER barnehagen og klatrer på veggene hvis de må være hjemme mer enn 1-2 dager ( ja, vi har hatt dem hjemme mye..men har funnet ut at hvis vi ikke har særlige planer så har barna det best i bhg), de tripper i gangen hver mandag morning.... Er ca fra 8/9 til 16.00/16.15 hver dag. 3 og 5år
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Her leveres poden kl 0730 og hentes kl 1500. Kortere dager er ikke mulig slik vi jobber i dag. Han er nå snart 4 år.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Hun elsker barnehagen, men jeg elsker henne enda mer så jeg henter henne stort sett i 3-tiden hver dag så vi får litt mer tid sammen før det er natta. Jeg er heldig som er student og har mulighet til å levere litt senere og/eller hente litt tidligere. Hun er bare 19 måneder så 5-6 timer syns jeg er nok;)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Kunne ikke falle meg inn å la andre oppdra barna mine så mange timer hver dag. Mine barn er i barnehagen noen timer hver dag for å sosialiseres og oppleve andre ting, men jeg oppdrar barna mine selv jeg:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Jeg har mine lenger i barnehage enn det. Men det er fordi jeg må jobbe om jeg kan så er mine mer hjemme
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Mine begynte ikke i barnehagen før de var 2år, 1åringen bør være hjemme synes jeg da!!! Jeg hjemmeværende, mannen tjener såpass godt at jeg går hjemme, elsker det:) Men henter sjelden tidlig, for ungene har det best i barnehagen. Men de har endel langhelger fri og 8 uker hver sommer..da reiser vi bort:)) HI
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 unger som er vant til å bli aktivisert vil jo fort kjede seg hjemme. Min trives godt i barnehagen, han går 50% og går ikke på veggen de dagene vi er hjemme
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Jeg har min ettåring i barnehagen fra 7.40 til 16.15 hver eneste dag. Det synes dere sikkert er heeeeelt grusomt, men ungen storkoser seg.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Gutten min er 2,5 år og er stort sett i barnehagen fra 9 til 4 hver dag. Han sover 2 timer midt på dagen. Fornøyd han, men han går i en liten rolig familiebarnehage med bare fire barn - og de har fått et helt spesielt flott miljø.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #10 Skrevet 13. november 2011 Jeg er alenemor og ønsker ikke å gå hjemme på overgangsstønad så jeg benytter heller sjansen til å gjøre meg ferdig med studier. 21:13
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #12 Skrevet 13. november 2011 Det er da enda bra, er mange som utnytter div stønader som alenemødre... Men respekt til alle aleneforeldre altså, må være slitsomt, kanskje ikke med 1barn..men flere, allefall hvis man jobber/studerer. HI
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #13 Skrevet 13. november 2011 Hvis du er hjemmeværende og ungene har det bedre i barnehage med så lange dager så sier det mye om deg som mor! Tipper personalet prater mye om deg i lunsjene.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #14 Skrevet 13. november 2011 Min gutt på 2 år og 4 mnd er i barnehagen fra ca 07.15-07-30 til ca 15.30-16 hver dag. Han også ELSKER barnehagen og vil ofte ikke hjem når vi kommer og henter han. Vet at han stortrives og at de finne på mye gøy og han går også på veggene hvis han må være hjemme flere dager. Hadde aldri tenkt at han skulle være så lenge i bhg, men det er blitt sånn siden han trives så godt
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #15 Skrevet 13. november 2011 Her er mini nesten 9 timer i bhg hver dag. Jeg synes det er lenge da, men vi har ikke så mye valg... Men han trives kjempegodt, og spør og snakker om de andre barna når han er hjemme en dag :-)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #16 Skrevet 13. november 2011 Takk takk:-) Hun begynte i barnehage nå i høst og det går veldig bra:) Jeg har bare henne og hun er, om jeg skal "skryte" litt, et veldig enkelt barn så det går bra å kombinere. Jeg er på forelesninger (alle er obligatoriske) og leser når hun er i barnehagen. Da har jeg resten av tiden til henne og det føles veldig godt:-) Særlig siden vi bor 60 mil fra familie og venner. 21:13
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #17 Skrevet 13. november 2011 Ja, jeg er nødt til det. Alenemor med full jobb.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #18 Skrevet 13. november 2011 21.19 Sjalu, fordi jeg har en mann som tjener såpass mye penger at jeg kan gå hjemme??? Og dessuten har jeg en hobby så jeg tjener mine egne penger også Tror ikke personalet vet jeg går hjemme en gang, de tror jeg jobber..da jeg har jobbet 50% inntil august i år:))) HI
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #19 Skrevet 13. november 2011 HI: Blir det ikke utrolig kjedelig om dagene? Det er jo begrenset hvor mye hus man kan vaske liksom? Jeg hadde dødd av kjedsomhet hvis min lille 1 åring skulle vært i bhg hele dagen, og jeg skulle gått hjemme. Og ja, min mann tjener også godt slik at jeg kan ha ekstra ulønnet permisjon, men da sender jeg ikke ungen i bhg.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #20 Skrevet 13. november 2011 Kjedelig? Why? 1. Har barna hjemme akkurat når jeg vil, vi har hytte ved sjøen og på fjellet så hender ofte min kjære tar fri så tar vi en langhelg på hytta! Så egentlig har vi myyye mer tid sammen enn andre A4 mennesker som jobber 8-16 )))) 2. Har hatt en 50% jobb, som jeg når som helst kan få tilbake 3. Har hobby 4. Vasker på dagtid SLIK at jeg får ettermiddag/kveld med ungene Fortell meg hva som er kjedelig???))) HI
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #21 Skrevet 13. november 2011 Hehe....sjalu nei, langt i fra. Mannen min tjener veldig godt i sin jobb, godt nok til at jeg ikke trenger å jobbe. Men jeg liker jobben min, fellesskapet med kolleger, det å stadig utvikle meg, lære nye ting, tjene egne penger og bidra til fellesskapet. At du tror at man er sjalu fordi du ikke gidder å aktivisere ungene dine hjemme sier (igjen) mer om deg enn om meg.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #22 Skrevet 13. november 2011 21:24: "Jeg hadde dødd av kjedsomhet hvis min lille 1 åring skulle vært i bhg hele dagen, og jeg skulle gått hjemme" Men det er da ikke en 1-årings "jobb" å underholde en voksen dame
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #23 Skrevet 13. november 2011 Ja, klart mannen din også plutselig tjener veldig godt...haha Min tjener mange millioner i året og vi har ALT:) Gjør din og det?? Tja, aktivisere gidder jeg, men er så heldig at mannen min er verdens beste pappa også, så han er veldig flink med barna, så da pleier vi å finne på ting sammen. F.eks så kan han ta 1 uke fri og vi kan dra til disney world, vil faktisk si vi har mer tid til barna enn mange andre:)))
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #25 Skrevet 13. november 2011 Anna Anka som er her eller? hehe.....Hvor har du det fra, at han plutselig tjener bra? Det skjedde ikke plutelig, han har jobbet hardt for det i mange år. Du fremstår som en utrolig usympatisk, skrytete dame, med veldig lite i mellom øra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå