Gå til innhold

Uff, sliter så med navnet Renate.

Anbefalte innlegg

Skrevet

vinduskarmen eller Carmen?

Karmen er jo litt som å hete gjerdet eller noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har rødt hår og har bare fått positive tilbakemeldinger. Aldri blitt mobbet. Har en litt spesiell rødfarge ifølge frisøren min:-)

Er forresten også gyllen i huden, og veldig pen. Trenger nemlig ikke være blek og stygg selv om man har rødt hår;-)

Er dessuten et villdyr i sengen!

Ps! Renate er et nydelig navn.

Skrevet

Hehe, din selvtillit er på bånn jenta mi..ellers hadde du ikke skrevet ett slikt innlegg:)

Og du, og ha en brasiliansk pappa er ikke akkurat ettertraktet....

Skrevet

Jeg er også rødhåret og pen. Jeg er "blek" da men har pene trekk. Hvorfor skal folk alltid si at "hun hadde rødt hår men var iallefall ikke BLEK!"

Huden min kan ikke bli brun... Sorry!

Skrevet

Hvorfor forbinder du Camilla med en blond....?

Skrevet

Jeg har rødt hår og blir veldig brun om sommeren:-)

Skrevet

Håper dette er kødd....

Hvis det er et seriøst innlegg fra HI så håper jeg av hele mitt hjerte at moren til dette barnet som får det helt vanlige, ja uvanlige nå faktisk, navnet Renate leser dette og tenker grundig gjennom valg av fadder.

En fadder med så dårlige verdier ville jeg ikke hatt til mitt barn.

Litt sånn:

-rødhåra er støgge

-bleike folk er støgge

-renate er støgt og harry (Du dømmer altså folk etter navnet)

-jeg er pen og perfekt

Ikke en særlig bra person detta her føler jeg.

Om navnet Renate, så tenker jeg at det er helt greit.

Hvis man ikke vil at ungen skal hete det samme som 3 andre i klassa så holder man seg unna de som er mest poppis, som Linnea, Sara, Nora, Sofie osv og velger et vanlig "gammelt" navn.

Jeg syns at poppisnavnene er fine også da, men her jeg bor så heter mange babyer de nevnte navnene.

Skrevet

Jeg sa ikke at rødhårete er stygge, det var deres ord!

Er ny utdannet lege så noe smart må jeg nok være.

Har bodd i Brasil i 10 år i et bedre strøk og min far er fra en velstående familie.

Flyttet til Norge fordi min mor hadde hjemlengsel.

Så heldig har jeg vært å vokse opp i en familie med fantastiske foreldre.

Hvorfor skal du rakke ned på det?

Er en stolt kvinne om er stolt av min tilhørighet.

Jobbet hardt gjennom skole og oppnådd gode resultater.

Hat jeg god selvfølelse? Ja det har jeg.

Lar jeg meg rakke ned av sjalu og mindre smarte 20 åringer?

Nei:)

Lenge leve janteloven eller hva?

Skrevet

Dere er jo bare drama!

Jeg har ikke sagt annet enn at Renate er et utrolig stygt navn.

Og det dere skriver om rødhårete og bleke osv er IKKE mine ord!

Skrevet

Og du er klar over at du har "outa" både deg selv, venninnen din og tidligere jente fra skolen i løpet av denne tråden? Verden er ikke så stor, så sikkert mange som vet hvem det er snakk om

Skrevet

Det er ingen som vet hvem hun på skolen er for det er ikke hun som skrev her, så der tar du feil.

Skrevet

Hvis du er nyutdannet lege....hva er den store diskusjonen for tiden ang turnus? Hvordan er turnustjenesten delt opp? Hva må du ha når du er i distrikktjeneste?

Skrevet

Lol, dette må jo være kødd deluxe. Smøre tjukt på for å få andre til å fly i flink. Hehe.

Og det er vel å bra at man kommer fra en velstående familie, har gode karakterer, en legeutdannelse, er vakker o.s.v. Dessverre er det langt mindre attraktivt når man ikke har det indre som teller med. Men somsagt; det er hva som skal til for å fyre opp folk og få en tråd til å bli besøkt. God underholdning på en søndagskveld!

Skrevet

Tviler på 2 % av dette er sant, allefall at faren kommer fra en velstående familie i brasil og at dama er lege hehehehe

Skrevet

Det blir litt tullete med alt tullet du kommer med nedover, men rent bortsett fra det kan jeg si meg enig i at Renate er et mindre pent navn. Egentlig et av de navn jeg misliker aller mest (vet også om en rødhåret Renate, men hun er for så vidt en søt og snill person), men navnet er fortsatt ikke noe pent. Rennate.

Når det er sagt er det jo flott at folk gir barna sine forskjellig navn, og at alle ikke heter det samme, så hva jeg tenker om navnet har jo ikke så veldig mye å si. Vi liker jo alle forskjellig navn, selv om det til tider kan være vanskelig å forstå at enkelte elsker bestemte navn, mens du selv vrir seg i smerte fordi du synes det er så forferdelig. Men det gjelder jo alt i denne verden, klessmak, matsmak, sofavalg, ja, you name it.

Skrevet

Spiller vel fint lite hva barnet heter? Du virker som en lite sympatisk "lege" ;-)

Synes det er langt styggere navn enn Renate.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...