Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Og nå skal min beste venninde kalle sin datter Renate fordi hun må kalles opp etter moren til barnefar. Vet dette er en ørliten bagatell uten sidestykke. Men som fadder til dette barnet så kommer navnet Renate til å bore seg inn i margen min. Auuuuu, synes det er et av de styggeste og mest Harry navn ever! Hjelper ikke at jeg gikk på skole med en stygg rødhåret Renate... Sorry, men måtte bare få det ut.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Det er vel fordi du heter det selv;) Jeg er enig hed hi. Veldig Harry!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Renate er så utrolig 80-talls og like ille som Veronika og Marita
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Og du er sikkert en Camilla Alexandra eller noe slikt. Blond, vil jeg tro? Platinablond 1 cm tykt lag foundation i trynet, en halv maskara, en hel eyeliner og en tube eller tre med lipgloss? Grow up and deal with it.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Hehehe, er det bare jeg som mistenker at mannen din har pult en eller annen Renate mens dere var sammen HI?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Stakkars deg, du har det bra fælt altså......not! Stakkars unge som får en sånn fadder som deg. Get over it!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Synes det er et kjempe fint navn jeg. Fins da navn som er langt styggere enn det.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Du får si hun får finne en annen fadder da?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #10 Skrevet 13. november 2011 Hvor gammel er denne stygge rødhårete Renate da??? Tør du si det?? Jeg hadd nemelig rødt hår på skolen, og hvis du er den jeg tror du er, så er du DEN STØTSTE taperen på denne jord!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #11 Skrevet 13. november 2011 Da syns jeg du bør jobbe litt med å skape fine assosiasjoner med navnet.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #12 Skrevet 13. november 2011 Nydelig navn. Ikke alle navn jeg liker heller slik at de er sagt; Veronica, charlotte, kine, monica.....sikkert fordi halvparten av de som bor rundt her heter det:-)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #13 Skrevet 13. november 2011 Tar jo så feil av meg;) Jeg er halvt brasiliansk, med grønne øyne og mellombrunt langt hår, Bruker moderat med sminke. Er 1,75 høy og slank. Var det noe mer du ville vite, ja stemmer det. Er 26 år og heter Karmen. Sånn, fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #14 Skrevet 13. november 2011 Jaja, heller rødhåret eller halvt brasiliansk!!! fytti!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #15 Skrevet 13. november 2011 Eh, var det deg HI? For Karmen var jo ikke noe særlig harry. Og halvt brasiliansk, sikkert lekkert det, men da har du vel bart også?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #16 Skrevet 13. november 2011 Jeg er garantert ikke den du tror jeg er, gikk under deg om du er den jeg tenker på. Så du er over 26 år. Du er fleste år eldre enn meg. Kjenner deg mest gjennom snakk fra småsøsken til dine "venner" Var ikke mye pent å si bak ryggen din for å si det slik;) Men det er jo ikke sikkert dette er deg da:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #17 Skrevet 13. november 2011 Er faktisk fornøyd med navnet mitt, og har alltid fått høre hvor fint det er. Nei har lite hår på selv kroppen (sorry) Har brasiliansk pappa og norsk mor, er mer lys enn mørk, bare en tone mer olivenbrun som noen sier. Si så mye dritt du vil, for det preller lett av. Vet jeg er veldig pen og har meget god selvfølelse. Anti janteloven for å si det slik;)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #18 Skrevet 13. november 2011 Kjempe fint navn:-) Så heldig du er så får være fadder til en sikkert nydelig baby.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #19 Skrevet 13. november 2011 Jada, det lyser god selvfølelse av startinnlegget ditt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #20 Skrevet 13. november 2011 Hjelper ikke være pen når man har personlighet og verdier lik et dass!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #21 Skrevet 13. november 2011 Synes jenter med rødt hår er nydelige jeg. Venninnen min har det, og jeg har ofte vert misunnelig:-) Karmen synes jeg mindre pent. Men smaken er som baken delt...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #23 Skrevet 13. november 2011 >Åh.... jeg skulle ønske jeg også var halvt brasiliansk, brasilianske jenter er så peeeene, og så smaaaarte. Godt over snittet ihvertfall. Du er heldig altså, HI, som er så fantastisk. Dessverre var moren min så kjip at hun fikk barn med en belkfis istedet for en bambusklatrer fra sørlige breddegrader. Helvete altså... Skjønner at du plages av at folk har rødt hår og stygge navn. Du som er så guddommelig vakker og begavet burde skånes fra slikt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #25 Skrevet 13. november 2011 Har du sagt til venninnen din hva du mener da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå