Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #26 Skrevet 13. november 2011 Body innerst såklart! Hva viss det kommer bæsj på?? Body kan mann jo koke (eller vertfall vaske på 60gr) det kan mann ikke med strømpebukse! så det så! ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #27 Skrevet 13. november 2011 Jeg er enig med deg om body under, men hvorfor kan ikke strømpebukser kokes mens bodyer kan?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #28 Skrevet 13. november 2011 Blei nesten overbevist av argumenta dine, men kan ikkje for at eg synes det ser rart ut når mannen ein og annan gang har bodyen utanpå strømpebuksa. Ser for meg 80 talets aerobic-antrekk, berre leggvarmarane manglar.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #29 Skrevet 13. november 2011 Strømpebuksen over bodyen!! Lettere å hippse på den, og ser bedre ut. Min sønn skal definitivt ikke gå rundt og ligne på Jane Fonda )
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #30 Skrevet 13. november 2011 18.44: fordi bodyer er egnet til å koke, men ikke strømpebukse? har kokt strømpebuksen en gang, men den ble skikkeli stygg og slitt etterpå.... det blir ikke bodyene. så lenge de ikke er av ull da! derfor!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #31 Skrevet 13. november 2011 Strømpebukse over bodyen, rett og slett fordi strømpebukse under bodyen ser utrolig fjernt ut.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #32 Skrevet 13. november 2011 HÆ??? Hehe, aldri tenkt på dette jeg... Helt uten å tenke på det har jeg på to barn hatt strømpebuksa utenpå bodyen, MEEEEN kan huske at en venninne som hadde en jentebaby hadde tatt bodyen utenpå strømpebuksa. Trodde vel det var en gutt/jenteting og tenkte ikke mer på det.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #33 Skrevet 13. november 2011 Strømpebukse over body. Strømpe og body er undertøy og skal ikke synes under det ordentlige tøyet uansett. Man stapper en genser nedi strømpebuksa sånn at det ikke skal skli opp og bli kaldt og bodyen er jo bare en ekstra forsikring av det samme. Jeg kler ikke barnet mitt som en ballerina eller gymnast! Har man body som genser så kan strømpebuksa være under, men dette er jo en kort periode.... Ellers er det jo body og strømpebukse, genser og bukse.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #34 Skrevet 13. november 2011 Strømpebuksen utenpå bodyen. Mest praktisk og ser best ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå