Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #26 Skrevet 13. november 2011 Sånn er det her også, 10:45 Og de får ikke veive rundt med putene sånn at de kan velte ting, men å leke med dem på gulvet er null stress.....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #27 Skrevet 13. november 2011 Ja når de er såpass små (2 og 4) så får de lov til de og vi kjøper en sofa som tåler å bli herjet med + pynteputer det ikke er så nøye med:) Fordi jeg ikke ser noe galt i det og fordi ungene syntes det er gøy å få lov til å herje litt innimellom.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #28 Skrevet 13. november 2011 Sofaen er ikke et leketøy,så nei de herjer ikke med sofaputene. Skal de leke en slik type lek får de holde på på rommet sitt. Der har de koseputer oppi senga og de kan de herje med. Men altså ikke oppi senga. I senga får de kun lov til å være når de er nydusjet/nyvasket med pysjamas.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #29 Skrevet 13. november 2011 Min får lov til å leke i sofaen og får også lov til å ta putene ned på gulvet. Så lenge hun og evt venn på besøk har en fin lek så tillater jeg det meste. Går det over til bare herjing blir jeg mer streng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå