Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #26 Skrevet 13. november 2011 Jada du er den eneste i hele viden verden:) Be proud woman!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #27 Skrevet 13. november 2011 For et latterlig spørsmål! Jeg har tre barn med samme mann, men jeg føler meg ikke rar for det.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #28 Skrevet 13. november 2011 11.29 Du er nok ikke så unik du heller:) Jeg kom sammen med mannen min da jeg var 15 og han 17 og vi fikk to flotte barn da vi begge var i tjueårene. I mars i år fikk vi en nydelig liten engel som kun fikk leve i tre uker, men uansett er han vårt tredje barn og aldersforskjellen på eldste og yngste er 19 år - med samme far. Det skjer nok ikke så ofte, men unikt er det ikke. Vi prøver nå å få et barn til før vi blir altfor gamle, men jeg mistet nettopp tvillinger i uke 12 så det virker ikke som det skal bli enkelt for oss denne gangen...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #29 Skrevet 13. november 2011 I hele verden så er det nok bare deg!.. Jeg har vært sammen med mannen min siden jeg var 17 år, og er i dag 33. Vi har et barn sammen, og venter nå nummer to og tre.. Regner med at mange som ikke kjenner oss kommer til å tro at eldste ikke har samme far, siden aldersforskjellen til søskene kommer til å bli nesten 11 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå