Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Jeg føler meg nesten litt rar. Jeg er gift vært sammen mannen min siden jeg var 20 og vi har våre barn. I dag er jeg 36.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 det dumme spm ditt vet du vel strengt tatt svar på selv.
stjertløvetann Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Ja, det er bare deg, det føler jeg meg rimelig sikker på.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Nei, men det er bare du som får til å stille ett så idiotisk spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Jepp. I hele verden er det kun deg.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 du er heldig HI skulle gjerne fortsatt hatt mannen min jeg, men han valgte å gjøre ei anna gravid og flytte så skal jeg ha flere barn må jeg nok finne meg en ny mann...men skal ikke se bort fra at jeg nøyer meg med den ene
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #10 Skrevet 13. november 2011 Nei da du er ikke det, jeg og min mann har også holdt sammen i mange år og ingen planer om å gå fra hverandre. Vi har 3 barn sammen.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #11 Skrevet 13. november 2011 som du sikkert skjønner av de andre svarene så må man være forsiktig med hva man spør om, og for all del formulere spørsmålet riktig her inne på anonymforum. er mange sensitive (ja til en viss grad psykopatiske) mødre og mødre to be her som ikke kan gi deg et ordentlig svar med mindre du spør sånn og sånn og ikke trykker på en sensitiv nerve. selvsagt lurer du på om det ikke er mange igjen av oss som bare har barn med en mann pga at det er blitt så vanlig å få barn sammen og så gå fra hverandre og få nye barn, eller finne en mann som allerede har barn osv... vi tro dette fordeler seg sånn ca 50-50. jeg har begge mine barn med den mannen jeg har vært sammen med siden jeg var 16. og snart får vi nr 3 sammen. dette fordi det klaffet med oss, og vi har vært villige til å komme oss gjennom de tøffe periodene sammen. for andre er det desverre ikke så enkelt. ingen er like, og ingenting har en fasit. er alle fornøyd med det svaret? eller ble det feil det og?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #12 Skrevet 13. november 2011 Ble gravid med en som hadde ett barn før, og det var slutt før han fikk vite om det... I etterkant har han fått 1+2 barn til... Dvs hadde jeg ikke tatt abort hadde han (antaklig) hatt 5 barn med 4 damer.... Det hadde vært et himla styr med søken her og der.. Jeg har nå ett barn..
Gjest Koseklompen og jeg Skrevet 13. november 2011 #13 Skrevet 13. november 2011 I å med at det er 7milliarder mennesker på denne jorda så tviler jeg sterkt på at det er kun du som ikke har barn med flere menn....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #14 Skrevet 13. november 2011 Jeg har en på 2 år og en i magen på samme mannen, og håper vi holder sammen. 2 barn er uansett nok for meg. :-D
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 13. november 2011 #15 Skrevet 13. november 2011 Nei, du er nok ikke alene om det! Har vært sammen med den samme mannen siden videregående, 8år, og vi har en på 3 og en på vei, og gifter oss neste år! <3<3<3<3 )
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #16 Skrevet 13. november 2011 Det kan nok av og til føles sånn, men du er nok ikke så rar og sjelden som du tenker Jeg har samme far til mine barn, men han han klart å skaffe barna halvsøsken i ettertid.... Og jeg vet mange som kun har barn med en mann, så det er nok ganske så vanlig.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #17 Skrevet 13. november 2011 Jeg har vært sammen med mannen min siden vi var 16 år, giftet oss da vi var 22. Nå er vi 44 år. Vårt eldste barn er 21, så kommer to tenåringer, også venter vi en baby på nyåret. Alle antar at denne nye er med en ny mann. Jeg tror jeg er den eneste i Norge som har nesten 22 år mellom eldste og yngste barn. Og som er med samme mann, pluss at vi giftet oss før jeg ble gravid med den eldste. I tillegg er vi ikke religiøse eller medlem av noen sekt. Hvis noen vet om andre, så ta gjerne kontakt. Jeg synes det er synd at det er blitt sånn, at alle antar at man har forskjellige fedre til barna om det er stor avstand mellom dem.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #18 Skrevet 13. november 2011 Jeg har to barn med sammen mann som jeg også giftet meg med før vi fikk barna. Har nå vært sammen i 11 år. Om det skulle sjære seg skal jeg ikke ha flere barn.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #19 Skrevet 13. november 2011 Rar og rar. Har kun ett barn foreløpi på 3 år, men håper jeg da får flere. Og da med en annen mann, da barnefaren er en idiot og det er slutt mellom oss. Men heeelt sikkert bare deg ja.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #21 Skrevet 13. november 2011 de fleste har kun barn med én mann. Så du tilhører ikke noen eksklusiv gruppe. Jeg har kun barn med én mann og det samme gjelder både min mor og moren til mannen min. Men det er vel ikke noen grunn til å heve seg over de som ikke har vært like heldige som oss? :-o
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #22 Skrevet 13. november 2011 Hvorfor velger dere å få en baby til nå som dere er 44 år egentlig? Nygjerrig...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #23 Skrevet 13. november 2011 er nok ikke bare deg. jeg er sammen med samme mann som jeg har barn med.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #24 Skrevet 13. november 2011 Neida, vi er også en tradisjonell familie med to, snart tre, barn, gifte og uten noen fra før.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 13. november 2011 #25 Skrevet 13. november 2011 Har fire barn med samme mann. Vi har vært sammen i 15 år, og gift i 9,5 år. Jeg var akkurat fylt 16 år da vi ble sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå