Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #26 Skrevet 13. november 2011 uff det hoeres helt teit ut. stryker ikke hele trusen saann for utseendes skyld, men den biten mellom beina.. for aa drepe eventuelle bakterier eller sopp som fremdeles skulle vaere der etter vask. og jeg har bare gjort det da jeg var under behandling for vaginitis og gjenntatte soppinfeksjoner
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #27 Skrevet 13. november 2011 åja, ja det kan jo faktisk være lurt...!! det burde drepe alt. Jeg har vasket de på 95 grader, i håp om å slippe unna... men sånn bakteriell vagi...hva? anyway, hvorfor går det ikke vekk, med produktene fra apoteket? og hvorfor i HEITE blør jeg i tillegg? det er virkelig så "hissig" at jeg blør en hel del.....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #28 Skrevet 13. november 2011 Jeg slet med gjentatte sopp infeksjoner etter at jeg fikk hormonspiral. HVER mnd. var det på an igjen. Etter 8 mnd. fikk jeg nok. Fjernet spiralen og ikke hatt en infeksjon etter.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #29 Skrevet 13. november 2011 har hatt spiralen 1måned, og hatt disse prooblemene over noen år nå så tviler på at det er den... eneste forskjell er vel kanskje at jeg blør nå, pga disse plagene..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #30 Skrevet 13. november 2011 Jeg signerer anonym litt lenger over her. (hun med stryketipset) For det virker som du har Candida. Det hadde jeg tidligere også. KONSTANTE sopputprudd, og klødde meg til blods. det var helt forferdelig. Det eneste som hjalp meg var å registrere alt jeg spiste, og kutte ned på rafinert sukker og gjærbakst! Etter disse endringene har ikke soppen vært på besøk en eneste gang. (pluss at jeg har gått ned noen kg også, win-win situation) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #31 Skrevet 13. november 2011 Slå opp Lichen planus. Har det selv, hatt utbrudd både i munnhulen og i underlivet. En autoimmun sykdom, som ofte blomstrer opp ved svekket immunforsvaret som f.eks. etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #32 Skrevet 14. november 2011 takk nå har jeg lest litt rundt her. huff, ringte legen min, men hun ba meg bare kjøpe en canesten og prøve igjen. Jeg klør meg ikke til blods, det kommer blod/slim fra innsiden. Når det er på det verste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå