Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 nesten hver mnd sliter jeg med EKSTREMT vondt i underlivet. (har vært hos lege gjentatte ganger.) får tips om canesten... men den hjelper da ikke!!! Det er hovent,rødt, svir,KLØR NO SYKT, og klarer såvidt å gå... jeg GRÅTER for det klør og svir så mye orker ikke fortsette slik....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Dra til legen og be om å få systemisk behandling mot sopp. Jeg husker ikke hva pillene het, men kan finne det ut om du trenger det.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Har ikke legen prøvd å gi deg noe annet enn cannesten? Jeg hadde også en peripde over tre-fire mnd hvor jeg opplevde det samme som deg.... Brukte cannesten hver gang, både krem og piller. Det gav seg til slutt.... Men var forferdelig da det sto på.... God bedring
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 gjerne det? jeg har prøvd flere ganger, men hun sier bare at jeg må prøve canesten, eller noen lignende. Var hos en privat gynekolog en gang, og fikk resept på noe,det hjaløp med en gang MEN det kommer jo alltid tilbake! alltid!! Feks nå har det holdt på i snart 5 dager, tør såvidt å tørke meg,for da utløser det enda mer kløe. ser jo ut som en pingvin når jeg går. Rett og slett fælt!!! jeg føler meg...ekkel
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 Bestill time hos gynekolog.. koster vel i overkant av 1000 kr men er vel vært det for å bli kvitt plagene!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 nei legen har ikke det... jeg tar canesten osv hver gang selv, men det gir seg jo ikke for godt. jeg forstår ikke hvorfor dette skjer?? Det ble sånn, etter at jeg fikk barn,så ja, jeg har slitt med dette i snart 3 år. det kommer konstant
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 anonym 21,07, ja jeg har gått til en privat gyn ( som er meget flink på disse områdene). og jeg fikk som sagt no resept, men det ga seg bare der og da... det fjernet ikke problemet. og helt ærlig, jeg vet ikke hva problemet i seg selv er!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 Har fått apolar salve på resept av min lege. Så nå er det ca 3mnd siden sist jeg var plaget.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #9 Skrevet 12. november 2011 Får mannen din behandling? Hjelper ikke om du har sex med noen som ikke får behandling samtidig med deg. Han må også være nøye med hygienen.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #10 Skrevet 12. november 2011 Diflucan het tablettende. (der finnes flere også) Hadde en venninne som slet med det samme i over et år, brukte ørten canestenbehandlinger. Tilslutt fikk hun diflucan og plagene var borte etter 1 tablett, og har aldri kommet tilbake.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #11 Skrevet 12. november 2011 han er ekstremt nøye med hygiene generelt. aldri møtt noen som er så "freak" på renhet. klager ikke såklart, men noe behandling har han ikke fått. men det går laaaaaaaaang tid før vi har sex, etter et slikt utfall.... for jeg føler meg ekkel men er det bare en soppinnfeksjon? jeg har jo egentlig aldri skjønt hva det er, eller hvorfor det utløses. takk for tips, skal høre ang slik salve.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #12 Skrevet 12. november 2011 har skrevet ned navnet på den tabletten også! takk!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #13 Skrevet 12. november 2011 Han må ha behandling samtidig som deg. Om ikke smitter han deg på nytt og på nytt og på nytt og..................................................................................................................................................
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #14 Skrevet 12. november 2011 Sjekk med din lege om du kan få prøve apolarsalven. Jeg var plaget med intens kløe og svie og var veldig hoven nedentil. Tok mange prøver og det ble ikke påvist sopp, canesten hadde absolutt ingen effekt. Apolarsalven var min redning.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #15 Skrevet 12. november 2011 men hvordan behandling kan han få? samme salve som meg evt?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #16 Skrevet 12. november 2011 har liksom ikke tenkt veldig på det at han smitter meg igjen og igjen...for det kan gå opp til en måned, før det kommer igjen, og da har jo vi hatt sex mange ganger i mellomtiden...? tenkte da hadde det kommet med en gang, og ALDRI gitt seg jeg...huff.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #17 Skrevet 12. november 2011 Hvis apolarsalven hjelper deg så trenger ikke gubben behandling. Fordi det er ikke sopp og da smitter ikke du gubben. Sjekk med din lege først og så får du høre med ham om din mann trenger behandling eller ei.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #18 Skrevet 12. november 2011 for legen sa nemlig til meg at hvis han blir plaget, eller føler no på det, så trenger han behandling. men det kommer jo heller ikke etter sex feks.det kan komme midt i en..."sexpause" hehe... jeg har tenkt lenge at det ikke han være sopp, pga ingen soppmidler hjelper!! men da har jeg ingen andre ideer heller, om hva det kan være.....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #19 Skrevet 12. november 2011 Kan være en bakterieinfeksjon? Gå til en skikkelig gynekolog, be om å ta bakterieprøve, og få evt antibiotika
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #20 Skrevet 13. november 2011 d var det j fikk... i fjor,men det tok ikke knekken på det,langvarig... idag har j blødd en del (kommet innenfra). og smerten er intens. var så desperat at j tok litt inotyol på utsiden så klart... bare for å prøve å roe dette... det er skikkelig hissig
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #21 Skrevet 13. november 2011 gaar du paa p piller? det kan vaere en utloesende faktor hos noen. Kutt ned paa rent sukker og soetgjaerbakst. bruk bare ren bomull innerst og stryk trusene (!!) Diflucan og/eller Flagyl tar knekken paa det meste. En supersalve jeg fikk en gang heter ginodermofix brukt sammen med skylling med betadine tok fullstendig bort plagene for meg da det var som hos deg. jeg haaper det ordner seg sanrt for deg. saann som du beskriver det er helt forferdelig og du har all min sympati hvertfall!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #22 Skrevet 13. november 2011 nei hormonspiral. (Satt inn for 1 mnd siden). stryke trusene? virkelig? hva hjelper det for? Skal skrive opp den salven...!!! men hva er dette for en slags "sykdom???" det er vel ikke en vanlig soppinfeksjon?? Har aldri blødd tidligere, før denne runden. Helt fryktelig rett og slett. Nei, det er ikke mensen....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #23 Skrevet 13. november 2011 Hvaaaaaa, stryker du ikke trusene dine allerede? Hva slags hjem er du fra??
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #24 Skrevet 13. november 2011 hehe, tydeligvis et meget shabby hjem...! Jeg har nok gått glipp av en fantastisk velvære, siden jeg ikke har stryki de..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #25 Skrevet 13. november 2011 bakteriell vaginose, få en skikkelig kur av flagyl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå