Lemonia Skrevet 14. november 2011 #26 Skrevet 14. november 2011 Den som, eier klærne har ansvar for å tømme lommene selv. Ellers angående det med ødelagte klær. Hvis dette er noe som gjentar seg igjen og igjen er det tydelig at noen bare gir blaffen i ødelagte klær fordi konsekvensene ikke blir store nok. Ødelagte klær pga gjenglemte penner må rett og slett gå utover vedkommende selv og ikke andre familiemedlemmer. Er det barn kan de få trekk i lommepenger eller beskjed om at vi ikke har råd til f.eks. Donald hver tirsdag noen uker framover.Og er det mannen din må han sannelig se å skjerpe seg og helst kutte ned utgifter et annet sted, f.eks. en hobby han driver med. Det er bare for dumt at ren latskap skal gå utover alles økonomi.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. november 2011 #27 Skrevet 14. november 2011 Sokker vasker jeg enten de er på retta eller vranga!!! Men å tømme lommer selv det gjør både mann og barn i her i huset (ungene er 4 og 7) Nå er min mann flink til å vaske tøy også, men siden jeg er hjemmeværende (sykmeldt og snart foreldrepermisjon) så tar jeg det bare! Gidder ikke vente til mannen kommer hjem for at han skal sette på en vask =) Alle her i huset sorterer sin egen klesvask når det er klart for det, mørk/lys/ull så vasker jeg etter behov =)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 14. november 2011 #28 Skrevet 14. november 2011 Her vaskes og leveres klærne tilbake slik de ble levert til vask. Ting som ligger i lommene blir vasket det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå