Gå til innhold

Tør dere å dra hjemmefra mens oppvaskmaskina går?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi kjører oppvaskmaskinen 2 ganger om dagen, tørketrommelen 2 ganger og vaskemaskin opptil 5 ganger nå som det er sølete og fælt ute. SKulle jeg ikke lagt meg til å sove mens de sto å gikk hadde jeg sliti...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde at vaskemaskinen begynte å brenne. Tre år gammel Miele maskin.

 

Så da regner jeg med at det statistisk ikke vil skje igjen, så jeg går gjerne ut en tur mens hvitevarene er på. Men ikke tørketrommelen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nå lenger!

Vi har akkurat hatt vannlekkasje her nettopp pga oppvaskmaskina. Måtte skifte gulv på stue og kjøkken :(((

Heldigvis var jeg til stede da det skjedde. Oppvaskmaskina tømte seg ikke og det begynte å fosse vann ut under døra.. Den hadde gått i max 5 min da det skjedde. Og jeg fikk stoppet den med en gang, men gulvet ble uansett ødelagt. Jeg er veldig glad jeg var hjemme, og våken. Skadene kunne vært MYE verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som snakker om at man ikke må gå fra elektriske apparater i bruk, hva da med varmeovner??? Jeg går fra varmeovn stående på gulvet når jeg går på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12,38

 

Hvordan fikk dere satt på en sånn vannlås? Vil gjerne ha det jeg også. Da tør jeg kanskje å dra fra vaskemaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...