Gå til innhold

Da jeg og pappan var på vei hjem fra sykehuset med nyfødt baby..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Henger meg på en anonym tidligere opp jeg; var dere enige om å få barnet, eller "lurte" du ham? Har forholdet deres vært sunt og godt før og gjennom graviditeten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

minner meg om min ex... jeg gikk med veer... og ringte han hjem fra jobb.. Etter han hadde vært hjemme i kanskje en time begynte han å kjede seg stakkar.... så han ringte etter en kompis, som hadde med seg guttefilmer, pizza og øl!!!!!!!!!!!!!! Mens jeg lå med veer..... sukk.. jeg dro til sykehuset alene, og gjorde det slutt med han med en gang baby var født. Han hadde ikke lagt merke til at jeg hadde dratt til sykehuset....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i litt over 5 år; og vi snakket jo om å få barn i omtrent et år før jeg ble gravid. Jeg har ikke lurt ham.

Han var sånn, "ja, det er jo på tide, nå"

Men han ville ikke snakke så mye om det, etter jeg ble gravid, han virket jo glad for det, men ville ikke ha noe med det praktiske å gjøre, og ville ikke se at ting forrandret seg, og ville ikke bruke penger på utstyr og sånn. Så jeg vet ikke.

 

HI

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så mange som gikk på denne med å ville ha sex!

 

Var jo bare å gi han tilgang. Tipper han hadde ombestemt seg det sekundet megabindet, gjennomtrukket av blod og gørr kom til syne.

Jeg tror ikke et sekund på at noen mann ØNSKER sex rett etter en fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det høres enda verre ut. Denne mannen var IKKE innstilt å bli pappa, da må man nemlig ofre mye. Tid, penger og frihet. Ser jo ikke ut som han er villig til det.

 

Nei, her tror jeg kan du forberede deg på slutten, om det er straks eller om et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får jo bare tro det du vil om sex, men han spurte altså om det. Det virker liksom som han fortrenger alt som har skjedd med kroppen min.

Men han sa jo på forhånd at han ville ha barn.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det er jo liksom ikke så mye å gjøre, det å få bebijenta vår er det størse jeg har opplevd, jeg koser meg hjemme med henne, likevel, jeg skulle bare ønske jeg ikke var så ensom med det, tror ikke jeg har følt meg så ensom noen gang. Jeg er så lei meg, jeg vet ikke om jeg orker mer slik det er så.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...