Gå til innhold

Mange bittre damer her inne


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du bruker likevel trassig feil, for du skriver "har det trassig". Det er det ikke noe som heter. Man ER trassig, men HAR det trasig (som i trist).

 

Det er fryktelig trasig at våre barn vokser opp med lærere som forsøpler det norske språk på denne måten. Ikke rart norske skoleelever ligger så lavt på scoringene ift. resten av verden. Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere gidder å krangle om skrivefeil... Når det gjelder skoleelever som ligger lavt på scoringene ift. resten av verden, så har også foreldre et stort ansvar. Generelt synes jeg foreldre er slappe og ofte overlater ansvaret til lærere, mange foreldre gidder ikke engang å "sjekke" at barnet har en oppegående lærer. Så det ansvaret må nok deles mellom lærer og foreldre, hvis lærer svikter i opplæringen av mitt barn, er det min plikt som forelder å sørge for at barnet lærer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er all grunn til å påpeke skrivefeil når hi påstår hun er norsklærer. Jeg ønsker hvertfall at mine barns lærere skal kunne skrive korrekt.

 

Vi gjør nettopp det du sier, sørger for at HI er en oppegående lærer språkmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...