Gå til innhold

Mange bittre damer her inne


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lyser så tydelig gjennom med de av dere som har det trassig om dagene, og må inn her og være ekkle, for å få ut litt damp. Håper dere får det bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag kjenner jeg faktisk at jeg er litt bitter, og for første gang har jeg brukt forumet til å få ut litt damp.

 

Men det er rett og slett fordi denne graviditeten tar knekken på kropp og humør, og i tillegg har jeg ligget rett ut med forkjølelse i flere dager. Så det var bedre å få det ut her enn på mannen.

 

Beklagelser kommer i morgen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter "bitre", ikke "bittre". Lær deg å skrive, så kanskje jeg gidder..... Og kom ikke å skyld på dysleksi. For det har du IKKE!

 

Ellers så vet jeg ikke hva du snakker om. Jeg bare retter deg der det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jo ikke noe vondt ment. Men syns bare at det er litt trist at man sliter såpass at man må hevde seg på et nettforum for å få ut ting. Og håper da opprikig at dagene blir lysere for disse damene.

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg skulle være bitter pga hva? Og hvordan leser du det ut fra mitt svar? Jeg retter bare på HI her. For jeg takler ikke sånne skrivefeil. De er bare helt på trynet, og noe som virkelig irriterer meg! Og så er HI norsklærer? Jaja... ikke rart det går som det går med det norske språk....

 

Si meg - hvorfor er jeg bitter utfra mitt svar her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke jeg som skrev at du var bitter, men du virker i alle fall både sinna og uvennlig. Og jeg tenker da, hva får et menneske som har det bra med seg selv til å gå inn og rette på skrivefeil der ingen har ytret ønske om å få hjelp?

 

hi (Som er norsklærer ja, på vgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje nettop det at du føler en så stor trang til å rette på bagateller hos andre? Jeg synes iallefall at det gjør at du fremstår som bitter/arrogant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom med et øsnke om at alle skulle få deg bra med meg selv jeg. Er det å rette på bagateller?

 

Hva ønsker du da? At alle skal ha det like trassig som deg selv?

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ må folk skjerpe seg med å rette på andres skrive feil. Om de ikke liker å lese skrive feil, så syns jegd e får hoppe over den kommentaren, men tydeligvis så forsto de vist hva som sto i innlegget likevel...Så hva faen er elelrs problemet? For lite "Hankey-Pankey" i hverdagen eller?! Vent litt...Nei det vil jeg ikke ha svar på!

 

Finn på noe nytt enn å rette på skrive feil....For dette begynner å bli veldig kjedelig.....blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI, Sug Lut, dei var det lenge siden jeg hadde sett, nesten glemt deg. Jeg var aktiv på kranglesiden for noen år tilnake. Men etter at Yppert dro, og det ble blomsterforum så ga jeg opp hele DIB.

 

Men har da gått inn i de anonymes rekker;)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det heter TRASIG, ikke trassig.

Ingen av oss tror et sekund at du er norsklærer. Men du forsøker vel å fremstå med mer kredibilitet enn du hadde fått om du var deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppslagsord Ordbokartikkel

trassig

trassig a2 (av I trass) som viser trass, ulydig et t- barn / han er både t- og sur

 

 

 

Hilsen HI, som fortsatt er norsklærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...