Gå til innhold

Er det bare meg som reagere på alle de førstegangsgravide som skal "feire" farsdagen FØR ungen har kommet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, samme kl.slett hver gang, så han har bare å være klar:P Har alt av glidemiddel, kopp, bøtte og papir rett i nærheten av den plassen så vi kan tørke opp griset også :P

Hehe, neida.. 3-4 ganger i uka er vel sånn ca annenhver dag :P

 

=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fnis! samme klokkeslett og alt høres ut som noe anna anka kunne finne på.

 

( men sikker på at du har en lykkelig mann)

 

;D :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke alle menns stooore ønske å få en blowjob, da.

Heller ikke alle som markerer farsdag med en blomst (skjønt min mann ville sikkert blitt glad for en, i og med at jeg dreper de vi har).

 

Trenger egentlig ikke kjøpe noe i det hele tatt. Går an å lage god frokost, yndlingsmaten hans til middag, han får velge hva dagen skal brukes til.. osv..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkje søren om jeg vil bli sammenlignet med henne :P Hehe, nei han får om han spør, eller om jeg vil gjør noe for han :P

Han er nok langt i fra misfornøyd, heller lei mas om sex fra min side :P

Gravid + ekstra hormoner + kåt = STOR sexlyst :P haha

Nei, huff.. senga kaller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er helt sikkert ikke den eneste i verden som reagerer. Jeg reagerer derimot ikke. Det jeg REAGERER på er at noen har så lite å ta seg til med, at de faktisk REAGERER med noe som bare er koselig.

 

What´s it to you liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid like lett å få "svelgt unna" med kvalme/halsbrann :P Så da er det greit med en kopp å spytte oppi. Bøtte er til søpla av papiret :P

 

Og JA, vi dusjer og pusser tenner etterpå. Er bare for å slippe å måtte løpe ut på badet med alt mulig overalt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del av prosessen å innse at man plutselig får retten til å feire farsdag og morsdag. Det er noe man aldri har hatt før. Men innen barnet blir født bør man nøye seg med å ha en ekstra koselig søndag. Farsdagskort og slikt skal egentlig komme fra barna, skal det ikke det? Så egentlig ser jeg ikke helt poenget med å feire farsdag med en ettåring heller. Men det er sikkert smålig av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er sengeliggende så har man tid til å reagere på litt av hvert. Er det ikke det et slikt forum er her for da? For å stille spørsmål, komme med kommentarer og eventuelt provosere andre?

 

Eller er det bare for å svare alle med: "Ja, det kan du selvsagt gjøre" og "Selvfølgelig er det normalt". Hadde det vært bedre hvis alle var enige hele tiden???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem trille spiller det at de feirer farsdagen da? skader de noen? nei de bare koser ser, la de nå få det da. og hvis jeg vil feire valentines dag uten å ha kjæreste så er vel det bare alright for meg vel.

 

Unn andre den lille gleden, det koster så lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk morsdagskake av kjæresten da jeg var gravid. Syns det var kjempekoselig. Skjønner uansett ikke hva det er å "reagere" på som du sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...