Gå til innhold

Er det bare meg som reagere på alle de førstegangsgravide som skal "feire" farsdagen FØR ungen har kommet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia med det egentlig???

 

Ja, mannen din har klart å produsere et barn sammen med deg, men dette barnet har ikke kommet ut enda. Så hvorfor feire at han er en far da..., når han egentlig ikke er en far enda. Jada, han er far til barnet i magen, men det burde få komme ut før man feirer han som far.

 

Blir litt matt kjenner jeg..., men får gjøre som alle andre gravide, skylde på hormonene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

 

Litt av en kamp å velge å kjempe men...

 

De er jo fedre fordet?

 

Bestevennen min mistet sønnen sin 5mnd på vei, men han snakker jo om "sønnen sin", altså han har jo vært far.

 

Jeg hadde nok ikke gjort det 2mnd på vei, men etter 5mnd så syntes jeg ikke at det er såååå rart. Vil kanskje ikke gjøre like mye ut av det som etter at barnet er født, men en bedre middag f.eks?!

 

:)

 

ps. ja, det er jeg som lurte på hva andre mente om temaet (20uker på vei med "super mannen" sitt barn) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg spurte for 2-3 dager siden, så SPURTE jeg bare.

Det er ikke dermed sagt at jeg SKAL feire dagen. Nei, han er ikke sånn sett "pappa" enda, men han blir det i løpet av kort tid uansett.

 

Men skjønner det egentlig blir _litt_ som å feire valentinsdagen før en er kjærester også, eller feire jul i mars..

 

Men noen førstegangs er bare nysgjerrige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det gjør noe. Det er da bare koselig for et par som venter barn. Hva da med morsdag, skal man feire den eller ikke når barnet er i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt i ovekant dollete for min smak ja.

 

Ser for meg at dette er de samme jentene som sier 'vi er gravide", 'vi skal føde' og som blir dødelig fornærmet om ikke mannen nesten stryker med av entusiasme ovenfor ideen om å sy julekalendere til hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farsdag er jo bare en anledning for barna (og mor) å gjøre stas på far og man kan vel gjøre det selvom han strengt tatt ikke er far enda på ordentlig. Da blir det jo bare at den som er gravid viser at hun er glad i han hun skal få barn sammen med og ingen anledning for det er vel feil? De gangene noen velger å markere det utenom farsdagen, så er det ingen som setter spørsmålstegn ved det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med farsdag er vel at man skal gjøre noe hyggelig for sin far den dagen. Evt hjelpe ungene med en liten overaskelse til pappa.

Ellers hadde det het samboer-med-felles-barndagen.

 

Høres merkelig ut med de som får sexy undertøy i gave på morsdagen. Æsj, man gir vel ikke sin mor sexy undertøy??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå folk få gjøre som de vil selv =) og babyen er jo der... selv om den ikke er født.... Selv feirer vi ikke farsdagen.. selv nå som barna er født og vel eldste snart konfirmert... men vi er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er koselig å markere farsdag, jeg. Er jo ikke så mye far egentlig er med på under en graviditet, så hvorfor ikke markere "du skal snart bli fars-dag?"

 

Og jeg er ikke førstegangsgravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste innlegget til mannen min nå, og hans respons var:

"Det eneste disse mennene ønsker seg er en blowjobb, ikke en jævla kopp, blomsterbukett eller annet tull"

 

Hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike jenter har sikkert fornuft til å skaffe seg menn ala visse politikere ( uten å nevne navn) og jeg kan tenke med at disse mennene klapper lystig i hendene ved tanken på å brodere julekalendere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

23:22

 

Men det får han jo hver søndag (fordi søndager er "kosedager" frem til fødselen iallefall)...ville jo gjort det litt mere spesielt akkurat denne søndagen da.

 

BJ er jo selvfølge,spes når jeg ikke orker så lange økter i senga om dagen...

 

 

hilsen Hi ifra innlegg "20uker gravid, bør han få oppmerksomhet på søndag" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...