Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #26 Del Skrevet 10. november 2011 Ja, samme kl.slett hver gang, så han har bare å være klar:P Har alt av glidemiddel, kopp, bøtte og papir rett i nærheten av den plassen så vi kan tørke opp griset også Hehe, neida.. 3-4 ganger i uka er vel sånn ca annenhver dag =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #27 Del Skrevet 10. november 2011 Oppfordrer du gravide til å drikke vin????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #28 Del Skrevet 10. november 2011 Fnis! samme klokkeslett og alt høres ut som noe anna anka kunne finne på. ( men sikker på at du har en lykkelig mann) ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #29 Del Skrevet 10. november 2011 Haha, lurer litt på hva du trenger både kopp og bøtte til...., men er egentlig litt redd for å få vite svaret også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #30 Del Skrevet 10. november 2011 Hun sikter vel til de som blir irritert og som allerede har barn (dvs. de som ikke er gravide akkurat nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #31 Del Skrevet 10. november 2011 Nå er det ikke alle menns stooore ønske å få en blowjob, da. Heller ikke alle som markerer farsdag med en blomst (skjønt min mann ville sikkert blitt glad for en, i og med at jeg dreper de vi har). Trenger egentlig ikke kjøpe noe i det hele tatt. Går an å lage god frokost, yndlingsmaten hans til middag, han får velge hva dagen skal brukes til.. osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #32 Del Skrevet 10. november 2011 Ok, det virket som hun siktet til blant annet HI (som er gravid med barn fra før av*s*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #33 Del Skrevet 10. november 2011 Ikkje søren om jeg vil bli sammenlignet med henne Hehe, nei han får om han spør, eller om jeg vil gjør noe for han Han er nok langt i fra misfornøyd, heller lei mas om sex fra min side Gravid + ekstra hormoner + kåt = STOR sexlyst haha Nei, huff.. senga kaller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #34 Del Skrevet 10. november 2011 Nei, du er helt sikkert ikke den eneste i verden som reagerer. Jeg reagerer derimot ikke. Det jeg REAGERER på er at noen har så lite å ta seg til med, at de faktisk REAGERER med noe som bare er koselig. What´s it to you liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #35 Del Skrevet 10. november 2011 Er ikke alltid like lett å få "svelgt unna" med kvalme/halsbrann Så da er det greit med en kopp å spytte oppi. Bøtte er til søpla av papiret Og JA, vi dusjer og pusser tenner etterpå. Er bare for å slippe å måtte løpe ut på badet med alt mulig overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #36 Del Skrevet 10. november 2011 Det er en del av prosessen å innse at man plutselig får retten til å feire farsdag og morsdag. Det er noe man aldri har hatt før. Men innen barnet blir født bør man nøye seg med å ha en ekstra koselig søndag. Farsdagskort og slikt skal egentlig komme fra barna, skal det ikke det? Så egentlig ser jeg ikke helt poenget med å feire farsdag med en ettåring heller. Men det er sikkert smålig av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #37 Del Skrevet 10. november 2011 Når man er sengeliggende så har man tid til å reagere på litt av hvert. Er det ikke det et slikt forum er her for da? For å stille spørsmål, komme med kommentarer og eventuelt provosere andre? Eller er det bare for å svare alle med: "Ja, det kan du selvsagt gjøre" og "Selvfølgelig er det normalt". Hadde det vært bedre hvis alle var enige hele tiden??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #38 Del Skrevet 10. november 2011 Jepp, og etter broderingen baker de cupcakes (sammen så klart) og vurderer hvilke ammetopper som passer dem best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #39 Del Skrevet 10. november 2011 Haha, fantastisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #40 Del Skrevet 11. november 2011 Hvem trille spiller det at de feirer farsdagen da? skader de noen? nei de bare koser ser, la de nå få det da. og hvis jeg vil feire valentines dag uten å ha kjæreste så er vel det bare alright for meg vel. Unn andre den lille gleden, det koster så lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #41 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg fikk morsdagskake av kjæresten da jeg var gravid. Syns det var kjempekoselig. Skjønner uansett ikke hva det er å "reagere" på som du sier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #42 Del Skrevet 11. november 2011 Har man lyst - og overskudd - så har man lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå