Gå til innhold

Åååh, jeg har lyst på dette huset.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

rekkehus, er IKKE hus, bare så det er sagt.det går under leilighet,synes jeg,du har ikke de privilegiene som en eier av en enebolig har.

det er å fornærme oss som sitter med en enebolig, og for oss er det langt i fra som hus å regne.

 

og da sier det seg vel selv at jeg ville aldri ha gitt så mye for det.

her ga vi under 1 mill for stor enebolig,220 kvm,med stor tomt. 1,3 mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo stygt som f... 100 kvadrat på 3 etager? Nei takk, det er jo knøttliten og upraktisk. Må da være bedre med en leilighet på et plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker Lamberseter!!!! Mange gode minner ifra den tiden... hadde jeg ikke hatt fire barn, ville jeg antagelig også bodd i det huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekkehus er HUS, men ikke enebolig!!

 

Bortsett fra det - synd du ikke har råd. Ikke min stil dette her, men alltid bittert når man finner noe man liker som man ikke har råd til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har over dobbelt så stort hus som det på en flate og 2 måls tomt, og det kostet 1,6 mill å bygge for fem år siden. Selvfølgelig på en annen kant av landet, men det setter vel ting litt i perspektiv over hva man faktisk kan få hvis man bruker pengene riktig. Jeg hadde ikke betalt 4 mill for beliggenhet, det hadde vært en dårlig investering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og herregud hvordan kan dere si at dette er en dårlig investering i forhold til hus på landet. Ikke alle kan bo på landet skjønner dere. Her i byen betaler vi for beliggenhet , forstå det. Tror rekkehuset på Lamberseter er en bedre investering enn enebolig i gokk, sett ut fra verdistigningen fremover.

Ikke HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa at jeg synes det er en dårlig investering og jeg hadde aldri betalt beliggenhet, ikke at det er det for alle. Les innleggene ordentlig før du svarer.

 

For den saks skyld, jeg bor ikke på landet eller i gokk og verdistigningen på huset mitt har gått fra 1,6 til 3,5 mill.

 

08:20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller bo i ett kott i byen enn ett stort hus på landet hvor det er 1 mil til nærmeste nabo og naboen vet ting om deg før du vet det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rett og slett et utrolig stygt rekkehus! Skal bare være glad for at du ikke har råd til det, er dessuten et oppussningsobjekt! Må sikkert regne 700 000 i oppussing i tillegg. Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så fint nei, og så dyrt da..men synes det meste på lambertseter er stygt da, er jo bare gamle boliger der...synes det har blitt litt dyrt der til å være et så stygt sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er HI som skal selge jeg, og ønsker å få spredd ryktene litt..

 

Lykke til med salget sier bare jeg, det huset var innmari stygt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så var dette rekkehuset dritstygt...

For det andre tror jeg du driver egenreklame for deg selv eller noen du kjenner for å få blest rundt denne boligen...

Lykke til med salget...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha folk som svarer her har virkelig ikke peil på boligprisene i Oslo. Det der er en ganske god pris for et hus (ja, rekkehus er hus) på Lambertseter! På Nordstrand koster en helt ordinær enebolig 7-10 millioner. I området der vi vil bo (Grefsen/Tåsen/Nordberg) er prisene like høye. Billigste lille oppussingsobjektet av en enebolig 6-7 millioner, men opp i over 10 for de fine med best utsikt.

 

Hvorfor flytter vi ikke ut i gokk? Vi har begge utdanninger og jobber som gjør at vi må bli i Oslo. Ikke har vi lyst å stå i kø inn og ut av Oslo daglig heller, eller måtte belage oss på tog som hele tida er forsinka etc. Nå tar det oss 10 min med banen til jobb og banen går hele tida. I sommerhalvåret sykler/går vi gjerne.

 

Vi har dessuten mesteparten av familien samt nesten alle vennene våre her. Vi liker å ha ting tilgjengelig, og selv om vi har bodd i Oslo hele livet utforsker vi stadig byen vår og finner nye spennende restauranter og strøk :)

 

Elsker Oslo <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...