Gå til innhold

Rødhårete barn, igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rødt hår, "blek" hud og rødbrune fregner. Heldigvis er folk uenige ellers hadde jeg vel kunnet gått rundt med burka :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det styggeste jeg vet er såkalt voksne mennesker som absolutt MÅ snakke ut fra levra. Det er LOV å holde kjeft.

Det er greit med ytringsfrihet og bla, bla, bla, men når det blir så direkte at det blir sårende, mobbing osv. så ser jeg ingen grunn til absolutt å måtte hyle ut sine meninger.

Vær heller så voksen å holde usaklige, onde, sårende meninger for deg selv!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

PS: Jeg har for øvrig ikke rødt hår selv og heller ingen barn med rødt hår. Slett ingen rødhårede i min nære omkrets.

Det er nemlig ikke innpakningen som teller men innmaten! Og her inne er det mange råttne mennesker.

22:51

Skrevet

Jeg leste ett innlegg her inne da jeg gikk gravid om at barn med rødt hår spesielt på gutter er stygt...kjente jeg ble skikkelig lei meg for var nesten sikker på at min sønn skulle få det pga jeg har rødslig hår og det har faren og. Min frykt var da at siden voksne folk her mener gutter med rødt hår er stygt ytrer dette til sine barn og de da begynner og mobbe..

Min sønn har fått rødslig hår..men håper ikke han blir mobbet når han blir eldre pga hva ungene til de som synes rødt hår stygt lærer

Skrevet

Jeg håper på ett barn med flammende rød hår og grønne øyne! Det er det vakreste jeg vet;)

Skrevet

Ei venninne av meg har ei datter med rødt hår, hun er bare nydelig! Et annet barn jeg vet om har også knall rødt hår, men ikke fullt så nydelig i mine øyne. Søt, selvfølgelig da, alle barn er søte på sin måte.

Dette er en smaksak som alt annet. Jeg, f.eks, liker ikke lyse mannfolk. Men små barn kan være kjempesøte, selv om de er lyse i håret. Men aller best liker jeg mørk brunt hår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...