Gå til innhold

Klipper dere deres 2-3 åringer hjemme eller hos frisøren?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Unnskyld meg, men bruker da for helvete ikke 3-400 kroner på at noen skal klippe håret til ungen! Det klarer jeg helt fint selv. Det er ikke akkurat mye å stusse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klipper min hos ei frisørvenninne. Jeg kan ikke klippe, for da blir det så stygt, og min sønn har så sinnsykt mye hår.

 

 

Syns prisene hos friøsr er svimlende høye..

 

Betaler en flaske vin hos venninne mi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svimlende høye??

 

300 kr hos frisøren her, er jo ikke så veldig mye. Vin koster også hvis det skal være kvalitetsvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det bruker jeg penger på. Har både en 2 åring og en 3 åring. Begge klipper seg hos frisøren. Jeg KAN ikke klippe, så for barnas(og min egen) skyld, blir det bare frisøklipping på oss. Begge sitter musestille. Sitter på fanget mitt, og får en belønning for å være rolige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv kommer jeg nok til og klippe datteren min så lenge jeg får lov av henne. Hun er bare et år nå da. :)

hihi, ei veninne dro til frisøren med sønnen, han er 11 mnd. Hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klipper hjemme. Men hun har krøller, så da er det ikke så vanskelig. Hadde nok ikke turt å gjort det selv dersom hun hadde hatt helt rett hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipper begge selv. 3,5 og 6 år. En med rett hår og en med krøllete hør.

 

Har prøvd frisøren, men her kostet det 450 kr og jeg var ikke fornøyd med sveisen heller så måtte klippe over selv etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om mange synes det er dyrt å gå til frisør, så er det vel verdt penga. Med mindre du er en hinsides dyktig ikkefrisør ;) Ser helt grusomt ut me hjemme klippa barn. Grøsser ved tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja huff, tenke seg til hjemmeklippet må være fælt å se på. Mange heldige mennesker som ikke har større problemer enn at de grøsser av å se hvordan en unge ser ut på håret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipper hos frisør. Jeg kan ikke klippe. Dessuten har jeg en sønn med kjempe stritt hår, så den som skal klippe han må være flink. Ergo: jeg kan ikke klippe han!!

 

Trenger ikke være dyrt. Den flinkeste som har klippet min sønn er en læring...og for henne betalte vi 150,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å klippe barn er faktisk ikke så vanskelig :)

 

Nå har datteren min krøøler da, og håret vokser ujevnt hele året, så alt er bedre enn sånn det pleier å være.

Sønnen min har myyyye hår, så det er bare å klippe til det ser bra ut. Får som regel spørsmål om han har vært hos frisøren, så noe må det jo kunne være godt for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faktisk så er det grufult! Jeg vet selv hvordan det er å se helt grusom ut på håret av hjemme klipping, og kunne aldri unnet barnet mitt å gå rundt med den samme følelsen. Spesielt i dag som det (Desverre) er så viktig å se bra og kul ut og alt det der!!!!

Men viss du lurte så har jeg faktisk større problemer i livet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår har hatt ett "fullt hode" med hår siden hun var ett år, og det er tjukt og vokser fort;) Så det trengs rett og slett fagfolk for å klippe håret hennes pent, så stusser jeg heller luggen i ny og ne. Hun er hos frisør ca 4 ganger i året.

 

Men om jeg hadde en vanlig "fjonete" unge hadde jeg sikkert klippet det selv; det koster tross alt 400 kr hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden guttungen synes det er stas å bli klippet med maskina til pappan så er det klart at han blir klippet hjemme. Det hadde kanskje vært noe annet med en jente siden jeg ikke vet hvor gode frisørkunnskapene mine er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er selv frisør og kjenner jeg blir litt provosert når folk sier det er så enkelt i klippe hår. Det er en grunn til att frisørutdannelsen tar 4 år. Vi er fagfolk på lik linje som alle andre fagfolk.

 

Men skjønner jo att dere vil spare penger. Det er ikke enkelt å klippe barn, så frisører kan prise det ganske høyt i forhold til hvor mye di klipper og hvor lang tid det tar.

 

Jeg syns litt synd på barn som ikke ser ut på håret bare fordi foreldrene vil spare penger. Viss det er så dyrt så kan dere iallefall få di klipt 2 ganger i året. Til jul og 17 mai. Det kan dere vel unne di eller ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je har gått noen ganger til frisør med poden, og betalt fra 270-350 kr for en klipp...

 

Så kjøpte jeg klippemaskin til 400 kr, og har vel klippet han nå i knapt 2 år...

 

Så lenge jeg føler jeg får det noenlunde til, og han syns det er greit så sparer jeg de pengene, og kan gjøre det når det passer...

Han er 6 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til frisør med mine barn!! Jeg vil at barna mine skal se skikkelig ut på håret.

 

...og maskinklippete gutter er ikke pent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...