Gå til innhold

utro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns ikke hi overreagerer- om det ikke var noe å skjule hvorfor lyve da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er akkurat det jeg mener 2039.. hvorfor lyge om noe som ikke var verdt å lyge om. og så slette det etterpå. det er det jeg ikke forstår. derfor tenker jeg at det ligger noe mer bak.

Skrevet

Jeg skjønner godt at du blir usikker, men min første tanke er at han kanskje er litt konfliktsky, og derfor skjulte dette for å unngå konfrontasjon... Synes ihvertfall ikke det oser utroskap her, om det ikke har skjedd flere "mistenkelige" episoder. Angående å skrive "kjære" så tror jeg ikke det er så uvanlig... jeg jobber et sted hvor det er mange menn, og vi har ofte en tilsynelatende flørtende tone til hverandre, men helt uskyldig. Ta deg en prat med han, og fortell han hvor viktig det er for deg at han er helt ærlig, uansett reaksjon fra deg... Bedre med en reaksjon der og da, enn at du skal gå rundt å lure... Håper alt ordner seg, og at det er like uskyldig som det høres ut for meg :)

Skrevet

Som sagt før her- han gjør det for å slippe den slags pes som du nettopp utviser her. Han orker ikke mas, sjalusi og alskens drama, som damer er eksperter på å stelle i stand for bagateller.

Skrevet

takk Jeena for gode ord. det hjelper ofte å se ting fra andres side også. har bare ingen å snakke med dette om, så trengte litt flere synspunkter. er bare så veldig skuffet og trist.

Skrevet

jeg syns ikke det var en bagatgell 20.50. jeg tror jeg hadde som hi blitt veldig sint og skuffet. det verste er vel at han lyger.. som hun ene sier her-det oser ikke akuratt utroskap, men ugler i mosen det er det...

Skrevet

Jeg kan godt finne på å kalle både kvinnelige og mannlige kollegaer for kjære, pus og snupp bare på fjoll jeg da. Det er en sånn tone vi har på jobb, uten at det betyr noe mer enn fjas og tull.

Skrevet

Jo, det er en bagatell. Han kan da ikke noe for hva andre skriver i meldinger til ham. Det han kan noe for, er hva han evt gjør med det.

Skrevet

ja, og han gjorde jo noe som kunne vært en bagatell om til et problem ved å slette mld og nekte for at han fikk den.

Skrevet

Jada, men det betyr ikke at han er utro.

Han er bare en konfliktsky mann, livredd for konas reaksjon-som mannfolk flest.

Skrevet

enig. han virker konfliktsky- ikke utro. om han da ikke har vist tegn til dette tidligere da hi?

Skrevet

setter virkelig pris på alle tilbakemeldinger!

nei, han har egentlig ikke vist noe tegn til utroskap før.

heller det at han lyger om småting hele tiden. ting som er unødvendige å lyge om. .

-hi

Skrevet

Men da har du forklaringen din. Dette er bare en del av geia hans med å lyve.

Hvorvidt han er noe å samle på om han stadig lyver om ting, er en annen sak.

Skrevet

jeg syns jo da at det er jo merkelig at han ikke tar med seg jobbtlf hjem. og (som andre tidligere har påpekt) lyger om en mld, sletter den og sier HI er paranoid og må sjekke hørselen sin.. er det bare meg eller er det noe som ikke stemmer her.

er forøvrig ikke HI

Skrevet

Jeg tar aldri med jobbtlf hjem. Hvorfor skulle jeg det? Den er til bruk på jobb!

Og jeg er aldeles ikke utro.

Skrevet

jeg har alltid jobbtlf hjemme.. mine kolegaer har også jobbtlf hjemme. ser poenget til deg litt oppforbi her... aner ugler i mosen jeg også.

Skrevet

jeg har også jobbtlf med meg hjem.

Skrevet

kjære HI!

jeg forstår at du er redd han er utro. du har sett damen, og du kjenner typen din. Tror du hun er noe han hadde falt for? og aldersforskj??!! aner ikke.. men kan fortelle deg en ting..

jeg har ett par guttevenner som jeg meldes og prater med på tlf.. dessverre så er det slik at jeg sletter mld, og nevner ikke for gubben. Dette fordi dette er menn som har utrykt følelser for meg..men jeg har aldri sett dem på den måten. og når man har etablert ett vennskap,skal man bare kutte ut kontakten fordi typen liker deg? nei, det mener jeg blir feil. Og jeg var ærlig med mannen og fortalte hva guttene hadde sagt.. han ble naturligvis sjalu, og likte ikke at jeg skulle ha knkt med dem..

her er jeg uenig.. og dessverre så er det slik at jeg ikke nevner for gubben de gangene jeg melder med dem eller prater på tlf (skjer svært sjeldent).

Men det er pure vennskap..skulle ønske vi kunne snakke åpent om det.men for å unngå problemer hjemme lar jeg heller være å snakke eller nevne det..

så jeg tenker kanskje typen din tenker det samme?!

ikke bli paranoid.. du må se helheten.hvordan han er mot deg, bare vær litt obersvant men ikke dra det så langt hvis dine mistanker er grunnløse..

lykke til

Skrevet

huff! jeg er jammen glad jeg ikke er i dine sko HI.. her lukter det utroskap lang vei. var slik jeg fant ut at min samboer var utro med ei røy på jobben.

Skrevet

usj- jeg sender deg også en god klem. prøv å ikke tenk så mye på det:)

Skrevet

Jeg synes ikke det virker som mannen din er utro. Han er nok, som mange over sier bare redd for hvordan du kommer til å reagere på denne innpåslitne damen som sender ham meldinger. Og 45 mot 25? hmm. Jeg hadde ikke vært så veldig bekymret.. Dessuten fastholder han jo at han elsker deg, og er sikkert like fortvila som deg nå! Husk at du har mye hormoner på gang nå som du er gravid og..

Jeg hadde tatt meg en prat med ham, og fortalt helt ærlig hva jeg tenkte. Det er nok verdt et forsøk!

Det er grusomt å tro at kjæresten er utro, jeg vet. Og når man gjør det baller det ofte på seg med tanker og konspirasjonsteorier.

Lykke til og klem til deg.

Skrevet

STOR BOKSTAV ETTER PUNKTUM, så hadde jeg kanskje giddet å lese babbelet ditt!

Skrevet

16.25- stakkar deg. har du en dårlig dag? må du la det gå utover forumbrukere her? huff da. kan ikke være lett å være deg.. neimen- JEG BURKTE HELLER IKKE STOR BOKSTAV PÅ BABBELET MITT!

så synd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...