Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 jeg er skikkelig rådvill.. tidligere har min samboer klaget på en av sine kollegaer- han sier han missliker henne og at hun er irriterende.hun er foresten den eneste damen som jobber der mannen min var hjemme fra jobb i to dager pga ryggen.. den andre dagen fikk han en mld av denne dama (som forøvrig er 45 år- han er 25) hvor det står: "hei kjære-hvordan går det med ryggen?". da sier han til meg (da jeg spør hvem det var) at det var denne kollegaen. jeg blir da veldig sur og irritert og sier hvorfor hun spør om det, og hvorfor i alle dager hun kaller deg kjære?? han sier at hun sier kjære til alle og han svarer henne på mld med: hei, det går greit etter en stund går han opp for å dusje. da hører jeg at han får en ny mld. når han kommer ned spør jeg hvem denne mld var fra. og han presterer å si at han ikke har fått mld, og at jeg er paranoid og må sjekke hørselen min hos legen. jeg visste jo hele tiden at han hadde fått en ny mld. noe han til slutt inrømmet. og det var fra denne kollegaen. han sier hun bare skrev "kommer du imorgen:) ?" og at han hadde svart "ja, snakkes imorgen". problemet er at han slettet mld han fikk av henne, han slettet mld han sendte tilbake til henne, og han slettet nylig brukte meldingsmottakere. så jeg fikk aldri sett om det var dette de faktisk skrev om. å han forsvarer at han løy om dette fordi "jeg ville blitt så lei meg om jeg så at hun skrev mer mld til han" og at han ikke ville ha noe fra henne på mobilen fordi han liker henne ikke. hun har ingen grunn for å sende mld til han. hun har egentlig ikke noe med han å gjøre på jobben heller. de jobber i to forskjellige firmaer og den eneste kontakten de har er at hun leverer lister med varer til han en gang om dagen. jeg har sett henne, og i mine øyne er hun ikke pen engang. men nå begynner tankene å snurre! har de noe på gang? hvorfor lyger han til meg? å en ting til. hun sendte disse på privat tlf hans, han har egentlig en jobbtlf. men den lar han alltid ligge på jobben. og hvorfor viste han meg den første mld, men den andre slettet han med engang? er jeg paranoid? er det derfor han aldri tar jobbtlf med seg hjem? kanskje han har snakket så negativt om henne tidligere fordi han ville sikre seg om noe som dette skulle skje? han sier selvfølgelig at han aldri ville jort meg noe, at han elsker meg og blablabla huff,så nå sittere jeg her gravid og gråter. jeg er bare så lei meg og vet ikke hva jeg skal tro. setter veldig stor pris på om noen kan komme med litt tanker omkring dette.. beklager for langt å rotete innlegg.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 syns det høres litt suspekt ut..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 setter veldig pris på om noen tar seg tid til å lese. jeg vet ikke hvem jeg skal betro meg til og dette tærer skikkelig på.. -hi
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Ja, det er jo ganske klassisk det der.... Jeg synes du skal følge med litt fremover, ha øynene åpne, hvis du forstår hva jeg mener. hvis du konfronterer ham nå, så kommer han uansett til å blånekte, så det er ikke noe poeng. Jobber han mye overtid? Mye ute med kompiser? begynt å "pynte" seg litt ekstra før han skal på jobb? Nye hygienevaner, for eksempel. Har han plutselig mer reising en før med jobben? Alle slike ting bør du følge med på. Også skal du være åpen for at det også kan være en helt annen dame, men at han har lagt det navnet på telefonen sin som en sikkerhet. lykke til....
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 14.35 her: jeg synes det er rettferdig å fortelle deg at jeg nok er en smule brent og bitter, og at du nok vil få flere svar fra damer som har opplevd noe de trodde de skulle slippe med samboer/mann. Ingen røyk uten ild, har jeg erfart, men det betyr også at meningene mine er rimelig farget.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Høres litt ut som utro i mine ører.. hadde han enda ikke slettet alt, men når han gjør det.. sååååå
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Ja, han skjuler noe. Det er ikke sikkert at han er utro, men han lyver for deg. Jeg reagerer også på at en mann som går i dusjen tar telefonen med seg. Har han alltid gjort det? Men så har jeg dårlig erfaring. Min eksmann la alltid telefonen igjen i stua, og når han var utro begynte han å ta den med seg.... Han drev forøvrig også med ei på jobben. Pulte henne på handicaptoalettet i lunchen. Fy faen for en drittsekk.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #8 Skrevet 10. november 2011 Huff, det er forferdelig å bli lyvet for! Det er det første. Men du; ikke begyn å lage dine egne teorier nå, men vær heller litt mer bevisst på hvordan han oppfører seg. Har han forandret seg? Mye mer på jobb enn vanlig, tar han med seg mobilen på do etc? Overrask han en gang på jobben, ta med lunsj, og se hvem og hvor han er med ;-) Vær litt detektiv :-) Håper ikke at han er utro for din del. Ikke overbevis deg selv om det heller før du vet noe mer, det er bare selvplageri! Klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #9 Skrevet 10. november 2011 Også skal du ikke tro at det er mindre sannsynlig fordi hun er eldre. Ikke uvanlig at unge menn søker seg til litt eldre kvinner, de er ofte mer "spennende" i sengen. Det er nå i alle fall myten blant mannekjønnet.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #10 Skrevet 10. november 2011 har ikke merket at han har pyntet seg noe særlig mer, og mobilen har han alltid i bukselomma. er han ikke på jobb så er han alltid hjemme. problemet vårt er at han lyger om småting hele tiden, ting som har så lite betydnig at det ikke er vits å lyge om engang. å det sliter sånn på meg. jeg klarer liksom ikke å se for meg at han er utro heller, men samtidig er det noe som ikke stemmer. jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre:( vi prater ikke sammen nå, jeg har sagt jeg må tenke over dette- . og han ber på sine knær. han blånekter-han gråt tilogmed. jeg er sykemeldt så når han er på jobb er jeg hjemme, og når han kommer hjem så går jeg ut. dette sliter så fælt, jeg er jo så glad i han, og er så redd for at han kan ha gjort noe utilgivelig -hi
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #11 Skrevet 10. november 2011 jeg glemte foresten å si at jeg (mulig jeg er helt paranoid) men jeg sjekket også telefon samtaleloggen hans for de sisste to mnd på nettet. og de har ikke hatt noe videre kontakt enn dette, utenom at hun har ringt han en gang. men så er det jo dette at han har en jobbtlf som han ikke tar med seg hjem. så den får jeg jo ikke sjekket. -hi
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #13 Skrevet 10. november 2011 han jobber på lager-hvor kun personalet får gå. derfor kan jeg ikke overraske han på jobben heller. jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til han nå? å jeg har ingen jeg kan prate med om dette. vil ikke fortelle det til familie heller, da jeg er redd for at om det ordner seg at de kommer til å misslike han. det verste er at han lyver til meg, og at han tror at jeg er så dum at jeg ikke oppdager det.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #15 Skrevet 10. november 2011 huff. høres ikke ut som du har det lett i dag. sender deg en klem:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #16 Skrevet 10. november 2011 han høres ut som en skikkelig drittsekk!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #17 Skrevet 10. november 2011 er det noen flere som har noen synspunkter eller innspill på dette så tar jeg gjerne imot det. vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #19 Skrevet 10. november 2011 Er det virkelig bare jeg som ikke får inntrykk av at han er utro, men at han ikke gidder å innrømme at han har kontakt med henne nettopp pga reaksjoner som dette?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #20 Skrevet 10. november 2011 det er jo det jeg håper på, men hvorfor skulle han da lyge om meldingen i det hele tatt.. og om det var så "uskyldig" som om han kom på jobb i morgen, kunne han jo bare sagt det-istedenfor å slette mld og si at han ikke fikk mld..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #21 Skrevet 10. november 2011 for meg så virker det som om han er utro. kvitt deg med fyren..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #22 Skrevet 10. november 2011 er ikke like lett å kvitte seg med fyren når man venter barn og har kjøpt hus sammen:(
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #23 Skrevet 10. november 2011 Jeg tror ikke han er utro. Jeg tror det er en plagsom dame, som prøver seg - han vil bare beskytte deg og tone det ned.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #24 Skrevet 10. november 2011 Han juger fordi han vet du blir sur og sjalu uten grunn, og orker ikke høre på gnålet ditt.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #25 Skrevet 10. november 2011 ikke lett å si. du må nok bare ta tiden til hjelp å se om noe annet blir avslørt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå