Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #26 Skrevet 10. november 2011 Bytt abbonnement! Chess kan anbefaler. Tele2 kan absolutt ikke anbefales. Mange gode tilbud for tiden. søk deg fram.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #27 Skrevet 10. november 2011 Har hatt av dataroaming og datapakke i dag og sjekket på tele2 på mine sider og ser ut til at regninga ikke øker mer nå.. håper virkelig det holder! Regninga ble på ca 2300 kr.. ble en dyr tlf :/ Vi pleier å ha regninger på mellom 4-600 kr jeg og samboer sammen på dette abonnementet så er egentlig fornøyd med det..men det var før jeg fikk denne nye telefonen da. Ååh som jeg angrer på at jeg ikke sjekket dette bedre ut før jeg begynte å bruke den, eller i det minste sjekket regninga mi på dine sider på tele2.no, hadde jo vært så enkelt å gjort det! Føler meg som en idiot! men men.. gjort er gjort! :/ HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå