Gå til innhold

GULLKORN!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min snart 3 årige jente pleier jo innimellom og bli litt sinna.. Hehe.. Og da roper hun f.eks "Sliiiiiips" når jeg tar fra henne ting hun ikke skal ha. ( Altså, slipp)

En annen 2,5 årig jente i barnehagen fortalte at hun hadde reist med fly til bestemor og bestefar. Da overgår min jente med sin historie "Jamen, æ har reisa med eeellikopter" ( Og det har vi ikke gjort altså ;)

Min nå 6 årige niese kalte før butikken, for pikken :s Så en gang da hun var fire år eller noe passet jeg henne mens vi var på et kjøpesenter og søsteren min sto i en annen butikk. Da sa jenta først og pekte på han karen som jobbet i mobilbutikken " Han der har en tiss, AKKURAT som pappan min" og ropte åsså" tisselur" etterpå høyt når hun så jeg ble litt flau. Hun toppet det hele med å si høyt "Ja tante, skal vi gå på lekepikken nå da"? :))

Skrevet

Mamma fikk meg når hun var veeeldig ung, så det er 18år forskjell på meg og min eldste lillebror:)

En dag når han var ca 3 år var vi på et kjøpesenter, trodde jeg skulle tisse meg ut, og hadde litt vondt der jeg sto i en laaang kø. Da kommer lillebror bort til meg og holder hendene sine sammen som en skål mot tissen min og sier, "Dadda e kan hold" skjønningen min:)

Samme gutten hadde mye forstoppelse når han var liten, så å bæsje var kjempevondt, da brukte vi å holde han i hendene. Etter dette åpner han dodøren hver gang vi har besøk og spør om folk bæsjer og om han skal holde dem. Så roper han sånn "ÅÅÅÅÅHHHHHHH NÅ MÅ DU TA I" HiHiHi

Lillesøsster på min far sin side satt bak i bilen og sier pluttselig. "Pappa, har du kyssa en annen jente enn min mamma" hun var helt forskrekka. Stakkar

Skrevet

Dytt

Mange søte og morsomme utsagn her ja =)

Keep 'em coming =)

HI

Skrevet

de er herlige! må også begynne å skrive opp, glemmer jo med en gang...

men her en dag var jeg på kino å så ole bumm sammen med min 3 år gammle gutt.. da fikk jeg høre:

"ååh, mamma dette var en stoooor tv, vi har bare liten.. pappa må kjøp ny!!"

åsså har oldemoren han lært han at hun har gammle hender (skrukkete gammeldame hender.. slik som de er..)

når han fikk se lillebror for første gang sa han :

"mamma.. han er såå gammel, se gammelhanda hannes......"

en annen dag når vi kjørte i bilen på tur hjem,begynne han å snakke om crossern sin, han har en liten bensincrosser.. "pappa, vi må fyll bensin på crossen, oså må vi baland i olja.. sånn at det går i bensinpompa" haha.. han plukker opp så mye!!

haha, nå når jeg sitter å tenker begynner jeg å huske! vi kjørte forbi noen hester for en stund siden.. så bryter han ut ifra bakset:

"PAPPA!! se kjøttmopedan" kjøttmoped=hest har jeg forsttt.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...