Gå til innhold

Hvis dette stemmer, er det over.... skjelven!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke helt på tankegangen din.

Du vil gi ham en sjanse, vente en dag og la ham ta med seg en utskrift da. Mens i mellomtiden setter du mange tanker i ditt eget hode om at hvis han ikke er ærlig så stikker jeg. Men er han ærlig, så er han jo så snill og god.

Jeg synes folk tenker skummelt mye "Da stikker jeg" eller "Da hiver jeg ham på dør!"

Hvis du forventer ærlighet av ham, burde du også selv prate HELT åpent med ham!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest alle svarene , så mulig du har fått samme spørsmål tidligerer?

Hvorfor ringer du ikke til huseier for å høre om alt er i orden?

Bare si det som det er at det har blitt noe tull, og du vil forsikre deg om at husleia er betalt...

Skrevet

Ja, dette må du til bunns i. Hvordan du "stiller han til veggs" blir jo opp til deg, og jeg mener løsningen du har valgt høres helt grei ut. Dersom han lyver til deg, og setter familiens trygghet på spill er han ikke verdt å satse på..

Jeg er også vokst opp med økonomisk ustabilitet, løgner og bedrag. For et barn tilsvarer dette å vokse opp i et hjem med rus mener jeg. Man føler seg utrygg, skamfull og det går hardt utover selvfølelsen. Barn fortjener en oppvekst med ærlighet, trygghet og pålitelige omsorgspersoner- Her er det ikke forhandlingsrom!!

Skrevet

For et svar!Det er jo ikke sånn at man kan lukte om en person plutselig skal drite i å betale regninger!Kjenner jeg blir irritert på HIs vegne her...

Skrevet

15:23, det er da ikke noe vits i å bli i et forhold der den ene lyver. Ærlighet og tillit er minstekrav, er ikke dette på plass så er det ikke liv laga. Man gir ikke opp et forhold for lett når den ene parten farer med løgn.

Skrevet

Hva skjedde her?

En liten oppdatering hadde vært på sin plass! :)

Skrevet

Jeg er også spent Hi. Hvordan går det?

Skrevet

Hmmm, var dette bare jug og fanteri eller? Siden HI bare ble borte?

• 1 måned senere...
Skrevet

Syns det er teit når ikke det kommer noen oppdatering jeg altså!

Pliiis!

Skrevet

Hehe... Er det mange av dere som har tenkt mye på denne saken? Siden dere leter den opp og dytter?

Spennende med litt drama i hverdagen ;-P

Skrevet

Høres ut som en episode av "Unge mødre" ;)

Skrevet

Jeg forstår godt at Hi er frustrert og sint og redd. Hvorfor hun skal være barnslig fatter ikke jeg. det er vel han som er ungen i forholdet etter hva jeg kan forstå. Dette handler om tillit. Det å ta sin partner,- som du virkelig ønsket å stole på, i løgn etter løgn er nedbrytende for å si det mildt. Jeg tror Hi er redd for at han fremdeles er den umodne løgneren han en gang var. Hun ønsker over alt at han skal bli voksen og ansvarlig, så det å ha slike mistanker er vondt og utryggt.Etter hva jeg kan se så gir Hi mannen en sjanse til å vise at han faktisk snakker sant. Men får hun bevis på det motsatte så er forholdet over. Fordi hun da ikke lenger kan sdtole på ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...