Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Lykke Marie???


3 jenter <3

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke noen fan av Lykke.

 

Det blir liksom veldig sukkersøtt på en måte, og det er (i mitt hode) et ord, ikke et navn.

 

Jeg er en av dem som synes Marie er kjempeflott alene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke-Marie er et pent navn. Engla forbinder jeg med hun svenske tiåringen som ble drept i 2008.

 

Det er ei her som heter Rikke-Marie, og alle kaller henne med begge navnene. TIl og med ei som heter Camilla-Kristine blir kalt med begge navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vendt meg til Lykke som et navn enda - men så er jeg fan av gammeldagse navn da :) Men synes forsåvidt Lykke Marie var fint, og Lykke er jo et av navnene som er på full vei inn har jeg skjønt (har dukket opp flere i barnehagen her i alle fall :)), så tror ikke du skal bekymre deg for at hun får et "rart" navn i alle fall - kommer nok til å være en del av de der ute når hun blir voksen :) Også er jeg uenig med mange over her - jeg synes Lykke Marie var finere enn Engla Marie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker mye bedre Marie alene, men hvis dere må ha dobbeltnavn liker jeg best Engla Marie...

Klarer ikke helt å forsone meg med Lykke-navnet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Lykke Marie var et veldig fint navn, er personlig ikke så veldig begeistret for navnet Lykke, men når du slo d sammen med Marie var d mye finere!!

Jeg er veldig glad i engler, liker navn som feks Angelica, men Engla Marie synes ikke jeg ble noe særlig....

Som skrevet, Lykke Marie synes jeg er et kjempefint navn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jente+jente enda ei i vente<3 : du må oppdatere oss når namnevalet er tatt då;) Eg synest alltid det er så koseleg å spennande å sjå om namnetrådane har vore til noko hjelp på den eine eller andre måten, nemleg:)

Lykke til med valget!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...