Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Lykke Marie???


3 jenter <3

Anbefalte innlegg

Blir det litt kræsj?? Marie er oppkall etter min mor..ønsker å bruke begge navnene, ellers ser jeg ikke vitsen med to navn..

Min eldste datter synes Engla er så fint..evt Engla Marie..

Huff..vanskelig det her, ikke mange ukene på å bestemme seg heller.. ,

 

Blir glad for å høre deres meninger :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i begge navnene, både Lykke og Marie..

Men ble veldig usikker på hva jeg syntes om de sammen.. Tror rett og slett jeg må tygge litt på den der altså ;o)

Altså syntes ikke det var stygt, bare usikker på om det var fint eller bare helt greit :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes, helt ærlig, at det er over the top. Jeg er ikke fan av navnet Lykke.

 

Hva med bare Marie?

 

Ellers synes jeg din datters forslag var fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er Marie som er oppkalling, kvifor ikkje bruke berre det? Eg ser ikkje heilt vitsen med å putte "Lykke" forran, men så klarar eg ikkje heilt å omstille ordet "lykke" til å vere eit namn då.

Men som kombinasjonsnamn er det ikkje verste eg har haurt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mannen i huset er nok mer enig med deg..hehe.. han klarer heller ikke helt å venne seg på navnet Lykke..kanskje det blir Marie bare da..eller..hehe..klarer ikke å bestemme meg..hehe..men takk for meninga di :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er en ærlig sak..hehe ;-)

liker egentlig ikke det jeg heller om ikke begge brukes, men synes Marie alene er litt tamt..hmmm...gruble videre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var fint, men likte forslaget til din datter litt bedre. Er faktisk enig i at Marie kan bli litt tamt bare alene, men det er jo et fint navn da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det høres så fint ut når dattera mi sier det..lurer bare på om det er litt for nusselig.. huff..blir ikke klok..hehe.. takk for innspill :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Jeg synes Lykke Marie er kjempefint, jeg. Har faktisk aldri hørt navnet Lykke før, men det er på min "Topp 5" etter jeg ble gravid i sommer. Fant etterhvert ut at jeg har en gutt i magen, så da blir det ingen Lykke denne gang. Kanskje det kommer en lillesøster om noen år, og da skal du ikke se bort fra at Lykke vil bli foreslått for min samboer. Et veldig fint og positivt navn! <3 Marie er etter min mening finere sammen med andre navn. Min bestemor het det, og skal du kalle den lille for Marie, stemmer jeg på enten Lykke eller Engla fremfor... Lykke til i valget! :)

 

Klem, Leia81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde heller aldri hørt navnet før..kom over det i sommer en gang jeg og :-) det virker som folk enten liker det eller ikke..men det viktigste er jo selvfølgelig at jeg liker det;-)

Gratulerer med gutt i magen da :-))) Mange fine guttenavn å velge mellom da, så lykke til med det :-)

Satse på at det blir ei lillesøster i fremtiden ;-)

 

klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes først Engla er fint, fordi det er litt spesielt, deretter kun lykke. Personlig synes jeg de er best uten Marie, men det var vel poenget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig da :-) kjenner ingen som heter det jeg..kanskje vært enklere om jeg gjorde det.. men synes det er veeeeldig fint ja!!! :-)

 

takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...