Gå til innhold

Navn til tvillingjenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehehe nå er jeg overtrett;

"Hun skal hete Sunniva og er oppkalt etter deg !!!"

(til farmor)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer for 3.gang på rad ;)

etter og ha lest de andre svarene :

Una og Mari !!!!

Nydelig :-)))

Skrevet

Ronja eller Rikke om du skal bruke R.

Trur du hun blir så fornærmet om du ikke bruker Reidun? Det trur ikke jeg. Hadde blitt like glad for Unn eller Unni, eller Ronja.

Jeg heter Kristin, og jenta mi heter Stine. (litt likt syns jeg)

Skrevet

Det er jo det jeg tenker også; at Unn(i) kan virke som et kjælenavn på Reidun, akkurat som Stine liksom er en koselig variant av Kristin(e). Liker bedre denne varianten enn et "tilfeldig" R-navn.

Som sagt liker jeg Norun også, men da beveger vi oss liksom vekk fra Reidun-navnet. Synes det blir mer kamuflert.

Marit og Unni, Unn og Marit... Må venne meg litt til det....

HI

Skrevet

Liker godt dette alternativet, selv om jeg er enig i at det gjemmer bort farmor...

Skrevet

Hvis du tar full navn etter mormor på den ene og oppstykket/nesten lik navn etter farmor på den andre så signaliserer det jo at dere ikke synes navnet hennes er noe fint..

Er iallefall sånn jeg ville ha tolket det..

Jeg foreslår da Mari og Unn

Skrevet

Idun og Mari. Kjempeflotte navn! Hva er mellomnavnet til farmor?

Skrevet

Idun var helt forferdelig! Visste ikke det var et navn engang, jeg tenkte bare på idun ketvhup. Sorry,måtte bare få det ut!

Min mening er at du bare kaller opp hvis du bruker det samme navnet altså reidun. Synes ikke det er oppkalling å da kalle henne Unni, det lgner ikke litt engang, Som du sier selv, så liker du ikke reidun, men vil kalle henne opp siden dere får 2 små, men det virker som du kaller henne opp fordi reidun da ikke skal bli lei seg...Da er det bedre å bare finne et navn dete liker istedenfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...