Gå til innhold

Han vil møte eksen og drikke kaffe med henne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men har han sagt hvorfor han på død og liv må drikke denne kaffen med henne?:P og hvorfor det må bli akkurat den dagen??

Skrevet

Lag en avtale med en av dine ekser og legg daten til en av hans treningsdager, slik at han er hjemme med ungene mens du drikker kaffe med eks.

Skrevet

Kan han ikke invitere henne hjem til dere da? Hvis det er så uskyldig og åpent så vet hun vel at han har familie og barn og hus og hele pakka?

Du er jo ute av huset på trening så de får jo tid til å prate alene om ting hvis det var viktig.

Skrevet

Uavhengig om det er ok eller ikke (jeg hadde ikke godtatt det) kan jeg love deg at om han hadde noe på gang eller hadde noen "sånne" følelser for henne hadde han truffet henne i skjul uten å annonsere det for deg. Når han er åpen om det og forteller deg at han skal treffe henne er det mest sannsynlig ingenting å bekymre seg for!

:)

Skrevet

Siden han har avtalt det på en dag som du skal trene, får hun komme hjem til dere da, så du får dratt på trening. Så kan de drikke kaffe med ungene tilstede :)

Skrevet

Skjønner heller ikke hvorfor noen skal ta kaffe med sine ekser. Ekser er ekser, de er ute av livet (så sant det ikke er barn i bildet selvsagt). Og om det er en som er i omgangskretsen så er det vel likevel ikke vanlig å møtes one on one.

Fatter ikke poenget med å møte ekser og så sitte å mimre om da de var sammen. Det blir helt feil for meg. Hedligvis er vi enige der.

Skrevet

Hvorfor skal en kutte en god venn ut av livet sitt fordi man ikke funket sammen som kjærester?

Kanskje du har så mange gode, nære venner at det er OK å sløse, men vi ser hvor verdifullt vennskap er, og ønsker å ta vare på de vennene vi har.

Jeg har ikke en ekskjæreste som også er en nær venn, men det har samboeren min. Hun er et fint menneske som vi begge synes er en berikelse i livet vårt. Hun er en barndomsvenninne av meg (mer en bekjent i barndommen egentlig), og etter at det ble slutt mellom henne og samboeren min giftet hun seg etterhvert med en i kompisgjengen hans. Sånn er det på små steder, skal man finne den rette kan man ikke gå av veien for å resirkulere noen annens eks. Det hadde vært tåpelig å splitte en sammensveiset vennegjeng over dette.

PS: Det gikk 5-6 år fra det ble slutt mellom han og eksen til vi ble sammen. For hennes del gikk det vel noen uker før hun ble sammen med mannen sin, men det er vann under broen nå. Samboeren min gidder ikke ruge på gammelt nag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...