Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Jeg skjønner bare ikke hva poenget skal være med det. Er det jeg som er vanskelig?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 Nei, du er ikke vanskelig.. Jeg hadde aldri syntes det var greit!!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Ja, det er du som er vanskelig! Må være greit å være venner med en eks.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 Har han barn med eksen? I så fall er det jo absolutt veldig greit - de har sikkert litt og snakke om ang. barnet/-a. Hvis de ikke har barn, så synes jeg likevel det er helt greit. Det må være mye hyggeligere å ha et "normalt" forhold og en god tone til en x-partner enn at man ikke tåler trynet på hverandre og må gå omveier for å slippe og møtes.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Når min eks møtte meg for å drikke kaffe så drakk han ikke kaffe for å si det sånn..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Har de barn sammen, så skjønner jeg det. Et godt samarbeid mellom dem er alle tjent med. Du og. Da er det du som er vanskelig. Har de ikke barn, så skjønner jeg det ikke helt. Men kan jo hende at de vil prate om gamle dager, felles venner og familie. Har de vært sammen i mange år, så har de jo delt en hel del, helt naturlig.. Men hadde nok ikke likt det selv da.. Syns ikke du er vanskelig da, for man blir jo skeptisk, og ser kanskje ikke helt vitsen.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 ..men et kafebesøk kan lett få karakter av et stevnemøte.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 Tilleggsopplysning - han har ikke barn med henne. Derimot har han avtalt dette med henne på en av mine treningsdager slik at jeg må droppe treninga for å være hjemme med ungene fordi han skal drikke kaffe... Jeg koker, men lurer på om det er jeg som er for hard. HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 NEI NEI NEI NEI NEI!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #10 Skrevet 4. november 2011 På hvilken måte? I større grad enn middag? Kino? Konsert? Fest? Nei, det er jeg ikke med på.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #11 Skrevet 4. november 2011 Har de hatt kontakt før? Eller er dette en bare noe de plutselig fant på? Jeg hadde uansett ikke likt det.. samboer hadde ikke fått lov
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #12 Skrevet 4. november 2011 Jeg har spist lunsj med tre-fire ekser i løpet av siste året, det er da ikke noe problem. Hyggelig å høre hvordan de har det, familien etc. Jeg har også vært i begravelse til en eks. Du synes kanskje det er poengløst også? Litt storsinn og smidighet gjør livet langt enklere.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #13 Skrevet 4. november 2011 Det spørs på mange ting. Er det en eks som bor i nærmiljøet? Da er det mindre greit. Bor hun langt vekk og de har ikke sett hverandre på flere år, da er det mer greit. Og hva om hun er interessert i han, så vil han avvise face to face. Da er han en fin fyr
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #14 Skrevet 4. november 2011 Hadde bedd han finne en annen dag, og gått på trening som vanlig. Men hadde ikkje synest noen om det...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #15 Skrevet 4. november 2011 To som går alene på kino, konsert, eller middag mener jeg i enda større grad blir til et stevnemøte :-) Eller en date, for å si det på godt norsk :-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #16 Skrevet 4. november 2011 hehe... Det kan jeg skrive under på, 22:17. Her hadde vi ikke sett hverandre eller hatt kontakt på 8 år. Han hadde ikke mer enn tatt av seg på beina før han presset meg opp etter veggen. 5 minutter etter var vi på soverommet. Dette er 7 måneder siden, og vi holder på ennå. (jeg er singel, det er ikke han) Så NEI, det hadde ikke vært greit for meg om min partner hadde møtt eksen for kaffe (på seg selv kjenner man andre, vettu).
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #17 Skrevet 4. november 2011 hadde ikke brydd meg om det.. hadde en eks hjem på kaffe for bare noen uker siden. jeg er gift, han er forlovet.. En er som regel venner med folk (hvertfall i min verden) før en blir kjærester... da kan en være venner etterpå også.. Mannen min har også vært mye sammen med en annen x av meg (faren til unga mine). Han kan også stikke innom iblant. Men nå ligger jeg ikke med hva som helst, jeg har ett godt forhold til de først. da forsvinner de heller ikke ut av livet mitt etterpå heller,,, (hatt sex med 6 stk, har ett godt forhold nå til 4 av de..)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #18 Skrevet 4. november 2011 Nei, absolutt ikke. Hvorfor gjøre det på din treningsdag? Lukter ugler i mosen....
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #19 Skrevet 4. november 2011 Tja... Vi har to av mannens ekser i nær omgangskrets, og om han møter dem til en kaffe eller om han tar en øl med en kamerat går ut på det samme for meg... Men jeg kjenner dem jo, og stoler fullt og helt på mannen min. Hadde han sneket seg rundt og møtt damer jeg ikke kjente hadde jeg ikke likt det, men det er heldigvis ingen problemstilling for oss:) Og bare for å kommentere til slutt; treningen min rører ikke mannen, uten at det er avtalt på forhånd og i orden for meg:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #21 Skrevet 4. november 2011 Si til han at det passer dårlig den dagen, for du har avtalt å ta en øl med eksen din den dagen. Så han får da finne seg en annen dag å møte sin eks på, siden det var mannen din sin tur å passe barna:-) Så kan du jo se hvordan han reagerer:-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #24 Skrevet 5. november 2011 I utgangspunktet helt greit, kommer jo litt an på hvilket forhold de hadde, og om det var da de var 15 eller 30 kanskje+
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #25 Skrevet 5. november 2011 Ser ikke problemet. Samboeren min er ofte på samme festene som eksen sin, og han er også innom dem av og til utenom også. Det er jo en grunn til at hun er en eks, og ikke en kjæreste. Og jeg gidder ikke ha et forhold der jeg ikke stoler på samboeren min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå