Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #26 Skrevet 4. november 2011 Nei, for å være ærlig så tror jeg ikke at noen ville kjent meg igjen:) Men den sjansen tar jeg ikke. Nei, det er ikke så mye som handler om meg egentlig
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #27 Skrevet 4. november 2011 har du fortalt stemor hva du mener? hva sier faren din?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #29 Skrevet 4. november 2011 Nei, jeg kan ikke si noe til henne for da kommer det til å gå ut over pappa. det vil jeg ikke. Pappa sier ikke så mye og er ganske svak egentlig
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #30 Skrevet 4. november 2011 Har også en familiehistorie som jeg har lyst til å hyle ut om her for å få gode råd, men det er så masse småttisser i stefamilien at jeg bare vet at noen av mammaene er her. Uansett så vil jeg gi deg en klem HI. Uansett hva som har skjedd så har du rett ttil å ha følelser rundt ting. Flere av dere over her kunne bare latt være å svare om dette ikke interesserer dere. Ha en fin helg HI !
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #33 Skrevet 4. november 2011 Tusen takk skal du ha:) Klem til deg også
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #35 Skrevet 4. november 2011 Min mann sine barn, nå voksne er nok av samme oppfatning om meg, som du har om henne. At jeg karrer til meg og mine, ting som ikke tilhører meg. Vi har fellesbarn, og jeg har større inntekt enn han, jeg har mer kaptial enn han, og jeg har større ventendes arv enn han. Han har flere barn enn meg, og større forsørgelsesbyrde. Jeg eier mest av huset, jeg eier mest av tingene og jeg har bedre råd enn hva han har. Bruker mesteparten av mitt overskudd på meg og mine, og de er sure da de ikke får telle med på det. Bruker mye på dem også, eller i alle fall noe. Om jeg bruker mer på dem, går det jo fra mine barns pott. Det er ikke mine penger å forvalte som jeg vil. Det er ikke min kmmende formue åforvalte som jeg vil.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #36 Skrevet 4. november 2011 Jo, men det her blir annerledes altså. Ingenting av det du skriver stemmer i dette tilfellet.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #37 Skrevet 4. november 2011 Uff, føler med deg HI. Synes du skal ta det opp, om du orker. Det må være vondt å bli så mislikt av sin stemor også.. Stor klem til deg
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #38 Skrevet 5. november 2011 Har også en stemor fra helvete. Hun er en bortskjemt rikmanns drittunge fra Kina av verste sort. Hun hadde vel vært sammen med min far ett år før hun fikk han til å gifte seg med henne. Hun var så falsk før de giftet seg, ser jo det nå. Kjempehyggelig og snill med alle, men etter de ble gift har hun forvandlet seg til et monster. Krangler og skjeller ut min far foran meg og guttungen. Sitter på laptopen i kirka i konfirmasjon. Når det er familieselskap sitter hun bare og tekster på mobilen. Når jeg er hos de kjefter hun bare på min far og snakker stygt om sønnen min, foran oss. Nekter pappa å treffe oss. Kunne skrevet side opp og side ned om henne, men... Hun er så jævlig å ha rundt seg at jeg har ikke ord... Håper pappa får opp øynene snart. Tror hun er psykopat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå