Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #1 Skrevet 4. november 2011 Rett og slett. Hun er ei falsk, fæl, sur, egoistisk hurpe som kun tenker på seg selv og sine. Greit nok, man er sine nærmeste nærmest, men her er det snakk om å gribbe til seg mye mer enn hva som tilhører henne uten å tenke på noe annet at hun vil ha så mye som mulig. Møkkakjerring rett og slett! Sikkert litt ubegripelig det jeg skriver her, men kan ikke skrive historien i og med at jeg kan bli gjenkjent. Men stol på meg, hun er ei falsk hurpe! Velg deres nye partnere med omhu sier bare jeg, og skriv kontrakter i detalj!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #2 Skrevet 4. november 2011 ...eh...okey...får stole på deg...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #3 Skrevet 4. november 2011 Jeg skulle ønske at jeg kunne skrive hva det gjalt, men det kan jeg ikke. Men det som skjer er at hun på en utrolig sleip måte sikrer seg selv og sine uten tanke på oss andre.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 merkelig innlegg... Hva er du ute etter? sympati? javel, så er hun sikkert kjempe teit.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 Vet ikke helt om jeg kan stole på deg så jeg lander på at stemor er sånn semi-teit
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #6 Skrevet 4. november 2011 Nei, jeg ville vel bare skrive det ned, at hun er ei hurpe..sånn for å få det ut:) Hun er fæl altså, ikke bare semi-teit. Hun er sånn snakke virkelig stygt om deg bak ryggen din fæl.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #7 Skrevet 4. november 2011 Haha, håper jeg slipper å få en stedatter som deg HI. Du virker er smule skrudd.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #8 Skrevet 4. november 2011 oooh jeg blir skikkelig skremt assa !
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #9 Skrevet 4. november 2011 "Hun er sånn snakke virkelig stygt om deg bak ryggen din fæl." Hihi! Du møter deg selv i døra der gitt...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #10 Skrevet 4. november 2011 Nå vet ikke hun at jeg skriver dette her da, så jeg føler vel ikke helt at jeg går bak ryggen hennes...selv om jeg gjør det på en måte. Dette kommer jo aldri tilbake til henne Hun forteller andre hvor dum jeg er, at det aldri kommer til å bli noe av meg, skjønner ikke hvordan jeg har klart å få meg en mann, hvordan jeg har klart å få så gode barn. Når jeg var liten forgudet jeg henne og så opp til henne, virkelig. Derfor er det så tungt å se nå at hun egentlig aldri har likt meg.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #11 Skrevet 4. november 2011 Hvorfor virker jeg skrudd? Fordi jeg ikke har noe til overs for stemoren min lenger?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #12 Skrevet 4. november 2011 Javel, var ikke meningen å skremme noen. Jeg har akkurat fått vite noe som sårer meg veldig. Jeg kan ikke skrive hva det gjelder fordi jeg ikke vil bli gjenkjent.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #13 Skrevet 4. november 2011 Kan du ikke bare skrive at det har med penger eller arv å gjøre? Hun har sikkert fått faren din til å testamentere eiendomm og andre verdier til henne og barna. Var hvertfall slik jeg tolket det.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #14 Skrevet 4. november 2011 vekommen til klubben. min svigermor er også et mareritt.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #15 Skrevet 4. november 2011 Tviler ikke på at du har vonde følelser her, men regner med at saken er noe mer nyansert enn det du beskriver.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #16 Skrevet 4. november 2011 Nei, det er ikke det hun har gjort. Det ville jo vært min fars feil egentlig!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #17 Skrevet 4. november 2011 Når ble stemor til svigermor? Nei, lag deg heller en egen hat-tråd for svigermødre. Får sikkert mange tilhengere.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #18 Skrevet 4. november 2011 Vet du, faktisk ikke altså! Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har gjort noe stygt mot henne. Og jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke liker meg eller er glad i meg. Når jeg var liten virket det som om hun virkelig brydde seg, men jo eldre jeg ble jo tydeligere ble det at hun egentlig ikke likte meg og har aldri gjort det. Da jeg var tenåring var det kjempevondt for jeg var så glad i henne. Jeg kjenner at jeg fortsatt blir kjempeglad om hun sier noe positivt til meg, og må beherske meg for å ikke la meg "rive med".
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #19 Skrevet 4. november 2011 Svigermor/stemor. Spiller egentlig ingen rolle da:) hi
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #20 Skrevet 4. november 2011 Atter en gang en DIB'er i kveld som har røkt sokkene sine. hehe morsomt.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #22 Skrevet 4. november 2011 Totalt uinteressert innlegg når du ikke skriver hva det er hun gjør..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #23 Skrevet 4. november 2011 Er ikke hele konseptet med å snakke bak noen rygg at de ikke vet om det?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #24 Skrevet 4. november 2011 hvordan kan du bli gjenkjent på et anonymt nettsted for småbarnsforeldre? Henger hele slekta di her, eller er du bare egosentrist som tror alt handler om deg?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2011 #25 Skrevet 4. november 2011 Joda, men for meg så spiller det ingen rolle om hun anonymt snakker dritt om meg på ett eller annet forum. Jeg mener det er verre når hun snakker om meg til andre felles bekjente og det kommer tilbake til meg. At jeg "snakker" om henne her skader jo ikke henne på noen måte. Og konseptet er vel at man ikke skal vite om det men at man som oftest får vite om det likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå