Gå til innhold

*inspirert* Harry med bryllupsbilder på veggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi stort bryllupsbilde av oss selv i stua. Har også andre digre malerier, store bilder av babyen, osv. Og her får vi så og si alltid komplimenter om hvor fint vi har det fra folk som kommer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vårt bryllupsbilde er str 30x40 + hvit kant og brei svart ramme. Og ja: Det skal opp på orkesterplass i stua! Akkurat som bilder av lillemor skal opp i ca samme str etterhvert når jeg får ut fingern og bestilt dem (tok dem i sommer hos samme fotograf som tok bryllupsbildene våre). Kjempeflink!

Og som en nevnte tidligere: Det er derfor man velger en flink fotograf, for å få et kunstverk.

Og hvorfor i all verden skal de på soveromsveggen? Hvor er logikken i det?

Skrevet

Jeg er ikke gift, men NÅR jeg blir det så skal jeg jaggu henge bildet opp på veggen i stua!! Vet du hva!

Herregud så teit, er det noe nymotens greier det at det er "harry" eller?

Som mange sier her så er det så mange flinke fotografer, så det kan jo bli rene kunstverket av det!

Skrevet

Jeg vil bo i et hjem hvor man kan se at det bor folk, og ikke interiørkonsulenter. Her er det arvegjenstander, noe billig, noe dyrt, noe hjemmelaget og noe stygt (med nostalgisk verdi).

Selvfølgelig har jeg derfor også bryllupsbildet oppe på veggen. Det er 50x50 og jeg er utrolig stolt av det! Elsker å se på det og tenke på dagen vi hadde sammen, og livet vi i dag deler.

Det er så utrolig mye rart folk får for seg i dag, skal ikke ha bryllupsbilde i stua, skal helst ikke ha bilder av barna, ingen farger eller ting som ikke "passer inn". Herregud så stivt og upersonlig!

Skrevet

Store bilder på stua av familiens voksne er fryktelig trist, samme om det er bryllupsbilde eller noe annet.

Skrevet

Kan du utdype litt 20.43? Hvorfor er det trist? Trist som i døde kattunger-trist, liksom?

Skrevet

Utfra gjeldende interiørtrender, er det harry med slike bilder på veggene - uansett om det dreier seg om svart-hvite "kunstverk" eller grelle 80-talls bilder.

Men den gjengse nordmann bryr seg neppe om gjeldende interiørtrender?

Skrevet

Jeg er mega kul, og jeg har ikke bryllupsbilde hengende på veggen i noe rom i huset. Kunne faktisk ikke falle meg inn.

Skrevet

Er jo unektelig litt spesielt med store bilder av seg selv på veggene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...