Gå til innhold

*inspirert* Harry med bryllupsbilder på veggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et par som mener at det er harry med bryllupsbilde® på veggen, og det sånt bør henge på soverommet.

Er det kun dere single/ugifte som mener det, eller er det "alle"?

Hilsen nygift som gleder seg til å henge opp et bryllupsbilde på stua;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er litt overkill å henge et svært bryllupsbilde på orkesterplass i stua. Litt mindre bilder f.eks i gangen er derimot helt ok. Det har noe med usmakelig selvdigging å gjøre.

Skrevet

Vi brukte mange tusen på bilder, men jeg får ikke lov av min mann til å henge de opp. Han har ikke likt dem fra dag 1.

Skrevet

Jeg er gift, men har bare et lite bilde i 10x15 format på en bildehylle over tv. Hadde ikke hengt opp svære bilder av meg selv, nei

Skrevet

Det er faktisk veldig harry med stooore bryllupsbilder på veggen. Iallefall når de begynner å blir 17 år gamle. Er nygift selv og har et bildet fremme på en kommode. Det er akkurat passe stort. Hvorfor ha bilder av oss selv på veggen???? Synst de bør henge på soverommet ja.

Jeg lurer på om dem som har bryllupsbildet på veggen også har konfirmasjonsbildet sitt på veggen?

Skrevet

Vi har et bryllupsbilde på veggen og vi synes det er koslig, minner oss om en av de fineste dagene i livet vårt. Det er jo vi som bor her så bryr oss ikke om hva andre måtte mene.

Har ikke konformasjonsbilde av oss selv på veggen nei. Men har et babybilde av hvert av barna våre, selvdigging det også??

Skrevet

Jeg er i utlandet i øyeblikket og har ingen bryllupsbilder på veggen nå. Men, hjemme i Norge hadde vi det. Vi har snart vært gift i åtte år og kopierte opp bildet for ca tre år siden. Det er som et kunstverk rett og slett, i svart-hvitt, tatt av en av norges beste fotografer og jeg elsker det. Det hang på en vegg i stuen/kjøkkenet, men ikke på "orkersterplass". Jeg har også et bilde tatt av samme fotograf av et av barna mine. Panen er at han skal få ta et av hele familien når minstebarnet blir litt større. Hvor de skal henge har jeg ikke tatt stilling til ennå for vet ikke helt hvor vi skal bo.Skjønner hva de mener de som syns at store bryllupsbilder er harry (for det gjør egentlig jeg også), men da har dere ikke sett mitt:-)

Skrevet

Bryllupsbilder av moderat størrelse, A4 eller mindre, er bare hyggelig, men større bryllupsbilder på stua synes jeg ser ganske dumt ut. Det samme gjelder barnebilder. Små bilder er hyggelig, men når de dekker halve veggen blir det veldig voldsomt og lite hyggelig.

Skrevet

Hmmm... Har aldri tenkt over at noen kunne synes det var harry! Vi har tre bryllupsbilder hengende på veggen i stuen:) Har ikke tenkt å ta dem ned heller pga dette innspillet;) Vi har vært gift i snart to år.

Skrevet

Vi har også et nydelig bryllupsbilde, ganske stort i stua. Har aldri tenkt at det er harry. Og dere som synes barnebilder er harry kan jo bare synes det og bo i "designstuene" deres. Barna mine vil jeg ha bilder av fremme! Synes det er koselig. Svigers har ingen bilder av barna sine, og det synes jeg er upersonlig og rart.

Skrevet

Tull, et vakkert bryllupsbilde kan være så stort som bare det synes jeg. Og jeg er ikke gift.

Skrevet

Jeg tilhører dem som synes det er ubehaglig å oppholde meg i rom med store bryllupsbilder eller barnebilder i plakatstørrelse strategisk plsert, men jeg ser ikke bort fra at andre misliker min smak. En ting som at vi har røde dører med svarte smijernsdetaljer i hele huset er vel nok til å gi en del frysninger. Hovedsaken er at man trives med slik man har det selv, så er det jo ikke så farlig om andre synes det er gresslig. De fleste er uansett høfflige nok til ikke å si noe :-)

Skrevet

He he, vi har ikke mindre en 3 store bryllupsbilder ved siden av hverandre i gangen.

Hører til på soverommet? Nei er dere gale, bruker ikke så mange tusen på bilder uten å vise dem frem.

Skrevet

Syns det er mer harry og ha dem på soverommet..akkurat som om de må gjemmes bort. og dere som har satt av en vegg bortgjømt i en krok hvor dere kan henge familiebilder for gud forby at de får henge sånn at noen ser dem!!!!gøy dere som bare henger ved trappen ol for det vil ødelegge resten av stilen å henge det i stua..OH LORD!!

Skrevet

Folk som beskriver andres smak som harry er ofte de mest "harry" selv ...ofte tror de at de vet hva som er det siste av det siste, men ofte er de nikkedukker/ saueflokk etter norske interiørblader og ville blitt ledd av av f.eks. utlendinger.

Hvem har rett mht smak? La folk få kose seg med det de selv liker. La folk ha brudebilder så store som en hel vegg. Hvis noen har problemer med det så kan de jo la være hjemme hos seg selv OG la være å komme på besøk. Jeg liker foto av mennesker.Jeg hadde superstort foto av meg og kjæresten før vi ble gift. Har faktisk ikke sett andre som har større foto, det må være David Beckham og kona i så fall. Jeg liker bildet vår kjempegodt og det henger enda oppe, etter at vi har gifta oss.

Tror de som har problemer med andre folks brudebilder har liten selvtillit / er stygge å se på.

Skrevet

Det er derfor man velger en GOD fotograf, så man får et kunstverk!

Skrevet

Jeg syns det er harry med sånne 70/80-talls bryllupsbilder der de står oppstilte og stramme, fargene er grelle og kvaliteten kornete...

Men et BW bilde, gjerne tatt ute i naturen, som ser spontant og naturlig ut, syns jeg er helt greit. Ikke i str 60*70 kanskje, men et mindre og ikke så prangende.

Skrevet

haha

jeg er så glad for at jeg har et stooort bryllupsbilde i stua! Jeg er stolt av at vi er gift, og har det fint i sammen!

Er også bilder av forloverene der! Synes det er koselig å hedre dette, for det var faktisk en fin dag, med gode minner!

Skrevet

Jeg har kunst på veggene. Og noen få, utvalgte bilder av barna i sort/hvitt. Jeg syns rett og slett ikke det er pent med digre bilder av mennesker i bløtkakekjoler som smiler stivt i sur vind i fjæra. Vi er ikke gift, og skal ikke gifte oss, men vi har mange år bak oss sammen.

Skrevet

Haha, syns virkelig ikke det er harry me bryllupsbilder på veggen! selv har vi et stort bryllupsbilde på veggen 50x70, og et mindre et på en annen vegg!

Syns det er koselig med bilder! Hvorfor skal vi ikke ha det?

Hjemmekoselig syns jeg.

Så for all del, heng opp bilde i stua de du, og nyt og kos deg. Er SÅ koselig å se på:)

Skrevet

Selvfølgelig har vi bryllupsbildet vårt på veggen! Men ikke i plakatstørrelse, akkurat, ca A4, kanskje. Har også barnebilder, men ikke noe av dette på "orkesterplass", den er forbeholdt kunst.

Skrevet

Jeg trodde jeg levde godt med det, åpenbart, harry brudebildet vårt på veggen i stua. Det er stort, 50x70, oppstilt, bløtkakekjole, i farger, og det er i tillegg gammelt siden vi giftet oss i 93!

Kanskje husbonden og jeg burde få dratt og tatt noen nye, spontane, svart/hvitt bilder i skogen, og hengt opp et A4 eksemplar på do? Vi skulle egentlig på svenskehandel i helga og kjøpe baconterninger og kartongvin, men jeg vil jo ikke at noen skulle tro at vi er harry med et sånt bilde på veggen! Uff...alt en skal måtte passe på...

Skrevet

Hehehe...herlig innlegg "himmel og hav". Det er så godt å se at der er noen oppegående mennesker her inne :-)

Skrevet

Så gøy å se at mange har svart! Ganske delte meninger her ser jeg:-)

-HI

Skrevet

vi har brude bildet vårt i stua. og der blir det.

har hvert gift i kunn 2 år og er stolt av bildet mitt.

bildet er 20x25 cm.

syns det er synd folk ikke vil ha et slikt bilde på veggen.

mulig folk er sjalu på at andre er gift men ikke dem selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...