Gå til innhold

fytti! i dag klikka jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler med deg HI =)

Og så vil jeg bare nevne at slike mennesker som ikke klarer å se lenger enn sin egen nesetipp er fantastiske;) hehe.. "Jeg klarte fint å beherske meg i alle mine 10 svangerskap, så da burde alle andre også klare det." Hva er det for en ting å si da? Det er slett ikke alle som sliter med humørsvingninger i svangerskapet, men det betyr ikke at det ikke finnes. Det samme gjelder jo mange andre ting også.

Pica for eksempel.. Det rammer ikke på langt nær alle, men jeg kan da ikke sitte på den høye hesten min og si at jeg tror andre ljuger om dette på grunnlag av at JEG ikke hadde noen diller i noen av mine tre svangerskap.

Og hva med bekkenløsning og ryggvondt? Skal jeg påstå at de som humper rundt på krykker overdriver? Jeg hadde nemlig ikke så veldig vondt i ryggen i mine svangerskap, og var heller ikke sterkt plaget av bekkenløsning. Det MÅ jo bety at de som går rundt med krykker bare later som fordi de er gravide!

Åpne opp øynene for at det kanskje finnes andre vinkler å se ting fra. Alva har jo selv opplevd at det "plutselig" kan skje. Og du over her som har 5 barn... Kanskje du opplever dette selv, når du blir gravid med nummer 7? Eller 8 for den saks skyld.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...