Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #26 Skrevet 2. november 2011 Når datteren vår var ca 1 år fikk hun en kraftlig ørebet på begge ørene. Var først hos fastlegen (3dagen med feber og smerter) som ville at vi skulle se det an. Hun ble verre og 6 dagen var vi på legevakta. Der fikk hun antibiotika. som var feildosert. 10 ganger den dosen hun egentlig skulle ha. Hun spydde som en gris første gangen. før jeg oppdaget at det var kjempe feil dosert. Vi ringte tilbake til legevakta for å opplyse om feilen. FIkk tilogmed snakke med legen som presterte å si at det måtte vi sku gav henne det følge med på selv. og at hun ikke kunne klandres for det.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #27 Skrevet 2. november 2011 Jeg hadde blodpropp i det ene beinet som ikke ble oppdaget. Var innom forskjellige leger og sykehus 1 uke uten at noen skjønte hvorfor jeg ikke klarte å gå på beinet. Etter 1 uke fikk jeg problemer med å puste... Heldigvis er min søster lege og da jeg ringte henne stilte hun diagnosen over telefon og ba meg komme meg til sykehuset fortere enn svint! Blodproppen hadde da spredd seg til lungene. Heldigvis gikk alt bra. Men hvis det ikke hadde vært for at søstern min er lege og kvikk i hodet, vet jeg ikke om jeg hadde levd i dag.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #29 Skrevet 2. november 2011 Ikke jeg, men onkelen min har. Han fjernet 2 føflekker, men fikk ikke beskjed om at det var kreft i de, før 3 år senere. Da hadde kreften spredd seg så langt at han døde etter 3 mnd. Brevet han aldri fikk, lå på legekontoret. Legen hadde forlagt det. Han døde da han var 42.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #30 Skrevet 2. november 2011 ja mannen min var innlagt pga smertefulle anfall og vanskligheter for å puste, disse anfallene gjentok seg på sykehuset og de kalte det angstanfall, men i virkeligheten var det alvorlig lungebettennelse med væske i lungene, 3blodpropper i lungene og anfallene var rett og slett lungene som klappet sammen...han var svært nær ved å dø før han ble tatt på alvor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå