Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #51 Skrevet 2. november 2011 Ligninger lærer de ja, men dette er jo ingen ligning slik den står:-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #52 Skrevet 2. november 2011 For å regn det ut, uten kalkulator, må du regne den ut som en ligning.. det er flere regnestykker i stykket..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #53 Skrevet 2. november 2011 hehehehe........... De lærde strides, ser jeg...........
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #54 Skrevet 2. november 2011 Oj, jeg er litt sjokkert over hvor mange gale svar det er her... Jeg var aldri noe spesielt flink i matte, men jeg så jo med en gang at svaret blir 41. Når jeg begynte å lese svarene og så at alle i starten skrev "1" tenkte jeg "hæ?? kan jeg ta så feil?!?"
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #55 Skrevet 3. november 2011 idioter hele gjengen, svaret er 1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #57 Skrevet 3. november 2011 En ligning er i matematikk et utsagn som uttrykker at to størrelser er like. Ligningen består av en venstreside og en høyreside, samt et likhetstegn som viser at de to sidene er like. Eks: 2+ 2= 4 eller X+2=4. 40+40x0+1= er et vanlig regnestykke.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #58 Skrevet 3. november 2011 Hvordan i huleste får dere svaret til å bli 1 spør jeg bare?! Hjelpes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå