Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #26 Skrevet 1. november 2011 Syntes faktisk ikke de vognene er noe særlig. Alle mener de er så fin, men jeg forstår det bare ikke. Er mer enn nok fornøyd med min Brio Happy vogn jeg. Enkel og grei og ikke minst mye billigere.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #27 Skrevet 1. november 2011 Den er da ikke ren i stilen? Den er langt fra stram i linjene! Det er det som gjør den så grusom! Jeg bor selv på landet, og hadde aldri orket så tung vogn på turstiene her. Det går nemlig mye oppover. Ellers er det flere andre vogner med like stor bag.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #28 Skrevet 1. november 2011 Da burde du trene litt mer. Jeg bor på landet og triller på bratte grusveier, og det er ikke noe problem. Du er rimelig svak om du sliter med det altså...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #29 Skrevet 1. november 2011 Kvalitet, stabilitet, størrelse på bag og liggekomfort i sportsdel gjør at jeg valgte Emmaljunga i sin tid. Den gangen bodde jeg i Oslo, og det ble mye bæring, nå bor jeg på bygda, og syns vogna er super å trille lang tur med. Viktig å ha riktig lufttrykk i dekkene, da merker du ikke at den er tung. Har også en TFK buggster som ligger i bilen, den brukes kun til shopping. Er fornøyd med den også, men den er ikke like god til soving. For øvrig enig i at hvit vogn er harry.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #31 Skrevet 1. november 2011 Jeg elsker mine emmaljungavogner:-) Aldri hatt noe bedre:-) Fembarnsmora
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #32 Skrevet 1. november 2011 Her er det mer skogsstier vi snakker om.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #33 Skrevet 1. november 2011 Det er detta med smaken da... Vi (mannen min hadde like mye han skulle ha sagt på vognvalget) syntes at Emmaljunga svarte best til våre behov og ønsker. Duovognen med teleskophåndtak falt mer i smak enn simo sin med knekk i håndtaket osv.. Begge to var vi enige om at en trehjuling ikke føltes stødig nok til vårt bruk, og at Bugaboo og Brio Sing m.fl. er mindre pene. Derfor Emmaljunga.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #34 Skrevet 2. november 2011 HAHA.. Hva er problemet til 23.57 tro? Så fint at du har ei vogn som passer til å trille opp skogsstiene dine:-) Kanskje vi andre ikke bryr oss så mye om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå