Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Gifteringen altså. Jeg tenkte at han kanskje hadde glemt den, så jeg sendte meldibg til han å sa at den lå hjemme på bordet. Da fikk jeg til svar: "jeg er klar over det, har heller ikke tenkt til å ta den på igjen".. Skrev han på melding liksom... Jeg har overhodet ikke fått noen forvarsel på det her, så jeg er i sjokk.. Vi har vært sammen i 11 år, gift i 6 av de... Har to barn og ett til på vei.. Skjønner ikke hva som skjer, siste barnet var planlagt og ønsket av begge.. Jeg har ikke ville sagt det til noen enda, så måtte bare tømme meg her..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Har du kansje gjort noe gale i følge han?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Har du ingen ide om hva det er som er galt??
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 For det første, så er det bra du ikke prater med gud og hverman før du har pratet med han om det. Så, kanskje det ikke var ment sånn? Kanskje ringen er blitt for trang over fingeren eller noe? Hvis ikke er han jo værre enn en 3 åring på å komunisere.. Kan jo ikke helt uten videre ta av gifte ringen, og ville skille seg, om han ikke har kunnet prate med deg om hva som ligger bak handlingen.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Nei, sikkert greit å vente med å si det til andre til du og mannen din faktisk har snakket sammen. håper dette bare beror på en fæl misforståelse.....
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Aner ikk.. Har prøvd å ringe han, men svarer ikke. Vet ikke om han kommer hjem heller, var ferdig på jobb 14.30, ikke sett noe til han... Kan ikke komme på noe jeg har gjort som får han til å ville dra fra meg.. Hi
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Nei jeg har virkelig ingen aning.. Vi pleier alltid å snakke om det som plager oss osv, men nå hører jeg ikke mer fra han etter den meldingen tidligere i dag.. Vanskelig å bare gå her å ikke vite eller skjønne, gravid og hormonell..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Jeg tar meg selv i å tro du er et troll. Det er da ingen som gjør noe så grusomt uten grunn?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Med de siste dagers trollavsløringer, forstår jeg deg godt. Jeg tar meg i å tenke det samme selv.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 Ja du må bare tro jeg er et troll, men det er jeg altså ikke. Jeg vet jo ikke hva som skjer enda heller, kanskje er det noe helt uskyldig... Hi
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #11 Skrevet 1. november 2011 Men uskyldig vil jeg faktisk ikke kalle det selv om han spøker, for den synes jeg i såfall er vond! Håper du snart hører fra ham, for den uvissheten du går i nå må jeg nærmest være kvelende...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #13 Skrevet 1. november 2011 Hm.. Får jeg spørre hva den siste samtalen deres handlet om? Min første tanke var at han mistenker utroskap :-S Kanskje det er noe han misforstår? Håper det. Håper det bare er en liten bagatell. :-S
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #14 Skrevet 1. november 2011 Ja det er mildt sagt kvelende, det er over en time siden han var ferdig på jobb, han kunne kommet hjem å pratet med meg.. Ungene er på en 2-dagers " ferie" hos besteforeldre, er i grunn litt glad for det akkurat nå.. Håper bare han gir lyd fra seg snart... Hi
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #15 Skrevet 1. november 2011 En annen tanke som slår meg; er han av typer som kan finne på en overraskelse for å glede deg eller noe lignende? Jeg bare funderer over om dette kan være en litt dårlig gjennomtenkt spøk... Kan han egentlig planlegge en stor positiv overraskelse til deg nå som barna er borte, og tror at den blir ekstra stor hvis han første "skremmer" deg med en ring som ligger hjemme...?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #16 Skrevet 1. november 2011 Jeg tenker dette er en ny vri på den andre tulletråden, der HI s samboer forsvant, og aldri kom hjem igjen...........
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #17 Skrevet 1. november 2011 Jeg kan aldri tenke meg at han mistenker utroskap, for det første kjenner han meg bedre enn som så, for det andre har jeg egentlig aldri mulighet til å få vært utro.. Og det vet han. Så jeg vet ikke.. Ja, hvem vet, kanskje det er en dårlig gjennomtenkt greie, i såfall JÆVLIG dårlig gjennomtenkt... Hi
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #18 Skrevet 1. november 2011 Den siste samtalen vår var forresten om hva babyen i magen skal hete. Vi er riktignok litt uenige, men det er vel ikke akkurat grunn nok til å dra sin kos.. Hi
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #19 Skrevet 1. november 2011 hmm, synes det så mange som blir dumpa, eller har menn som reiser eller forhold som går dukken her inne for tida jeg... noe må jo være tull, men sier ikke at det du skriver er tull altså.. hørt noe mer fra han ?? ringt igjen ? jeg hadde ikke gitt meg før jeg hadde fått tak i han ihvertfall, lurer på hva som raser igjennom hodet på menn som gjør sånt med sin gravide samboer altså... helt teit.. lykke til.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #20 Skrevet 1. november 2011 Nå fikk jeg tak i han... Han skulle komme hjem i kveld å hente noen saker, så skulle han bo hos en kompis til han fant noe eget.. Han sa det hadde blitt for mye for han rett og slett... Med to tette fra før og en til på vei, selv Om han i utgangspunktet ønsket det han også.. Jeg forstår ingenting.. Han sa han var lei seg, men at det måtte bli sånn nå, mer sa han ikke... Nå vet jeg ikke hva jeg skal tenke eller gjøre... Det her kom altfor brått på, han har ikke sagt noe om dette tidligere.. Han er(i alder) voksen, og jeg synes det er smålig å gjøre ting på en slik måte... Er helt utenfor nå, aner ikke hvordan jeg skal klare det her .... Hi
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #21 Skrevet 1. november 2011 HI, er du samme som har skrevet flere innlegg nylig? Han som sa andre stod i kø.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #22 Skrevet 1. november 2011 Blitt for mye for han? Blir det noe mindre når han nå skal bli alenefar da? Jeg hadde sagt klart ifra at jeg ikke finner meg i å bli sittende igjen med ansvaret for tre barn alene, "Fritt for å bli samværsforelder!" Barnslig ting å si når en aldri vil reise fra barna sine, men hva får menn til å tro at de bare kan reise fra ansvaret å bli single ungkarer igjen. Jeg hadde seriøst sagt "Lykke til med å finne en ny dame som vil hjelpe deg med å ta vare på tre små barn som ikke er hennes da, jeg har nemlig ikke tenkt å bli alenemamma, det er du som velger å skille lag, da er det du som blir alenefar!" Blir irritert på dine vegne.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #23 Skrevet 1. november 2011 Nei jeg har ikke skrevet noe om det.. Vet heller ikke åssen innlegg du sikter til.. Jeg kommer til å ta en skikkelig prat med han når jeg får mulighet, dvs om han gir meg mulighet. Det må være mer som ligger bak. Jeg skal nok få fortalt han at ting IKKE blir lettere av å stikke... Takk for svar alle sammen, nå skal jeg logge ut herfra å prøve å finne på noe.. Blir småsprø her... Hi
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #24 Skrevet 1. november 2011 Det er kun en grunn som får menn til å stikke. Ny dame.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #25 Skrevet 1. november 2011 Det er noe av det verste! Blitt for mye for han? Herregud for en dust! Helt ærlig, jeg tror du har det bedre uten han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå